BF december 2015 :-)
Mjuka tops till naveln? Kanske :)
Mjuka tops till naveln? Kanske :)
6 veckor kvar! Galet! Köpt hans första outfit att ta med till förlossningen. :D ska kolla på ny syskonvagn idag då den vi har nu trillar sönder bit för bit. Pratat med barnmorskan om förlossningen och hon har skrivit in i min journal nu att vi absolut inte vill ha någon praktikant under förlossningen. Känns skönt! Allt börjar falla på sin plats. Väntar ivrigt på att få bädda den lilla sängen!
Oj! Hade ingen aning om att det fanns risker med att gå och bada. Hade tänkt att gå och simma med mina pojkar nu i veckan :O gått in i vecka 35 idag
Varit på nytt ultraljud för att se hur det ser ut med hans njurar. (De hitta vätska i njurarna på tul.) det fanns iaf fortfarande vätska där och njurbäckenet var 7mm utvidgat. Prognosen var enligt läkaren god och vi borde inte ligga sömnlösa, men ska få komma in på ett till ul om två veckor för att se så det inte vidgats ytterligare. Håller tummar och tår! Lilla pojke, må bra <3
Tack Beya!! (:
Kan vi inte posta lite mer, haha sån tråkig tråd jämfört med de andra gravtrådarna jag varit med i.. Kan ingen posta lite bilder på inköp/magar eller annat?
En annan sak, svullnad.
Gick med min magsjuka ner till 78,6 för 1 1/2 vecka sedan, har nu gått upp till 88 kg???? Känns helt galet!! Mina ben är svullna som stockar, får inte plats i mina kängor så blir bara sneakers nu.
Något annat tips förutom att sova med högt fotläge?
Ja, stödstrumpor har jag, annars blir de helt katastrofalt stora! :/ antar att det bara är att rida ut, 6 veckor kvar..
Åh hallonbladste har jag helt glömt bort att köpa! Har kört på det med båda barnen. Ska se till att köpa det i veckan.
Pluggar ju 100% och jobbar 60% fortfarande. Har fungerat roligt bra, men idag kör jag en fuling. Orkar verkligen inte gå till skolan, ligger på soffan och försöker komma på vad jag ska sysselsätta mig med. Vill bara vara hemma och boa nu och se till så att hemmet är fint och redo för lillebror. Ska nog sy en filt till honom. Dricka te och bara mysa innan pojkarna kommer hem från förskolan. Kanske man ska börja packa den där förlossningsväskan snart?