• bebba83

BF december 2015 :-)

evve88 skrev 2015-05-22 13:54:36 följande:

Hahahah åh va ja känner igen mig, jag ska till Grekland om 3 veckor och känn på denna, två av dom som ska med tävlar i fitness!!! Hahah snacka ångest delux. Som du säger så hade de vart såååå mkt bättre att ha en fin mage så man slapp känna sig enbart stor på grund av gaser... Hahaha

ha ha ha eller hur! Men snart måste väl den riktiga bulan börja träda fram ?:)
  • bebba83
    evve88 skrev 2015-05-22 14:12:22 följande:

Jag hoppas det... På kvällarna känns de ju så, min är superhård och svullen på kvällen, men på morgonen är den mindre... Men den börjar helt klart puta utåt redan... Ser du nån skillnad på din?

Ha ha ja de kan man lugnt säga. Står rätt ut hela dygnet så nu går de inte å dölja längre å kan inte ha vanliga kläder längre :)
  • bebba83
    evve88 skrev 2015-05-22 14:28:09 följande:

Åh så mysigt :) jag gjorde misstaget att ha en ganska tajt klänning på mig på jobbet idag. Nojjar så att nån ser för ingen vet nåt än!! Blir stora skjortor resten av tiden tills vi fått reda på mkp :p

Jasså ni ska göra mkp???
  • bebba83
    summer13 skrev 2015-05-23 23:28:00 följande:

Har varit så ledsen sen inskrivningen för några dagar sedan. Jag är överviktig sen innan och kände mig så kränkt av bm när hon började diskutera min vikt. Absolut bra att de informerar om att det finns hälsorisker med övervikt och graviditet, men hennes kommentarer kändes elaka.

"Du får MAX gå upp fem kilo, helst bör du inte gå upp alls!", "går du upp lika mycket som i förra graviditeten kommer du inte kunna röra dig", "du får absolut inte äta socker, möjligtvis fuska nån kväll i månaden", "vi kommer hålla koll och väga nog noga vid varje tillfälle".... jag är mycket väl medveten om min vikt och vill inte känna ångest inför varje besök!

har bestämt inför nästa besök att jag ska säga nej till vägning och jag gör så gott jag kan men vill inte gå hit under ångest och jag behöver inga pekpinnar.

så himla besviken och ledsen! Nu får jag nästan ångest varje gång jag ska äta istället..

Byt me en gång!!!
  • bebba83

Massa krya på sig kramar till er som mår pyton. Hoppas verkligen det lägger sig för er snart! <3

• bebba83
    Pyret 85 skrev 2015-05-26 22:33:53 följande:

Varit på vul ikväll och sett den lilles hjärta ticka fint. Den hade dessutom hicka och rörde sig. Spännande! Hon sa att jag va i v.8+4 och jag trodde själv 8+5.

Underbar bild <3
  • bebba83
    Lizzie09 skrev 2015-05-27 09:21:25 följande:

Var på ultraljudet idag och det gick åt helvete, så tyvärr lämnar jag gruppen..

Styrkekram <3
  • bebba83
    anabana skrev 2015-05-27 17:35:46 följande:

Usch, nu i eftermiddags fick jag helt plötsligt en kraftig blödning, blodet rann längs med benen och lite av vad som såg att vara slemhinna kom ut. Gick precis in i v 12 (11+0). Ingen smärta alls och nu har blödningen typ stoppat. Ringde kvinnokliniken men de sa att jag skulle vänta och ringa min barnmorska i morgon för de kan ändå inte göra ngt. Får jag jätteont skulle jag ringa igen... Vet inte hur jag ska göra, finns det ngt hopp??

Kan du inte fejka smärta å åka in akut idag???
  • bebba83

Instämmer jag med! Massa lycka till och hoppas det går vägen för oss alla nu!!!! <3

Svar på tråden BF december 2015 :-)