snobben00 skrev 2015-05-03 20:46:52 följande:
Förstår hur du känner...
Vår första och enda lilla prins kom ju först efter 9 återföringar (! ) och jag är livrädd för att det aldrig blir något syskon alls!!!!
Mannen och jag känner dessutom lite olika... han var redan från början nöjd med 1 barn medan jag alltid velat ha 2. Han tycker vi kan använda våra 9 frysta embryon och därefter ge upp... så vi får väl se vad som händer, man vet ju inte ens om dom klarar upptiningen, vid tidigare FET har en del "lagt av".
Så de känns lite sådär, det är ju trots allt en del pengar det handlar om också.
Det måste ha varit fruktansvärt påfrestande att göra 9 återföringar! Så jag förstår verkligen din rädsla nu. Sedan är man ju alltid två om det här och ibland vill inte ens partner detsamma som en själv. Min man tyckte inte heller att vi skulle fortsätta försöka men han var så rädd för min skull. Att jag skulle bli ett vrak om vi nu inte lyckas. Vi är så oerhört tacksamma för vårt mirakel men vi kan inte sluta att hoppas. Pengabiten är inte rolig, frågan är om man fortsatt kämpa längre om man hade haft obegränsat med pengar?
Hur många hade ni i frysen (är det 9)? Och får ni lova att börja ny behandling om ni har kvar i frysen?