• Tussebus

IVF syskonförsök under 2015

Hej! Gjorde FET i tisdags och är inne på Rd 6 nu. Svullna bröst och svagt illamående. Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Dottern tror att ägget sitter kvar så går väl på hennes linje tills motsatsen bevisas. BIM på lördag. Td 18e.

• Tussebus
    snobben00 skrev 2015-06-09 21:31:01 följande:

Gjorde ett FET nu i eftermiddags och har varit positivt inställd hela förmiddagen men väl på plats visar det sig att slemhinnan inte är optimal utan bara 6mm.... och den bör vara 7-8 och förra gången var den 1cm.

Varför mäter de slemhinnan? Vart går du? På mig har de aldrig mätt nåt...
  • Tussebus

Hmm.. Ok. Har aldrig tänkt på det. Men det kan väl gå bra ändå? Det betyder väl bara att ägget har större chans att fästa ju tjockare slemhinnan är typ? Den kan ju fortfarande fästa, tänk positivt :)

• Tussebus
    Gina43 skrev 2015-06-15 19:35:15 följande:

Vad tråkigt! Jag beklagar. Är du säker på att det inte är en genomblödning då? Hoppas att du mår okej Kram!

Jag vet inte. Det var så konstigt den här gången, först spottings och sen nästa dag ljust rosa på pappret som nästa dag blev lite blod för att idag vara tillräckligt för att behöva binda. Har tjuvtestat innan på Rd 8 resp 12 och fått negativt så jag har kontaktat Huddinge angående ivf i höst.

Td på torsdag iaf.
Svar på tråden IVF syskonförsök under 2015