• toksnippan

IVF syskonförsök under 2015

Hej!!

Vi är i rullarna igen. Vi fick vår son med hjälp av ivf på Akademiska för drygt 5 år sedan. Hade tre ägg kvar i frysen men det ena försöket misslyckades och det andra slutade med MA. Sen låg vi lågt. Jag kände mig inte alls motiverad att börja om med ny IVF.

Tiden har gått och vi känner att vi måste göra ett sista försök innan vi går vidare.

Vi har kört korta metoden och hunnit med äggplocket. Ligger med värk men nöjd, 11 ägg blev det ut. Återinföring på Torsdag om det blivit lyckat party i värmeskåpet.

• toksnippan

Missmissis: ja jag hoppas på det iallafall. Tror inte jag vill genomgå ett nytt färskförsök iallafall.

Jag håller tummarna för dig! Blaston är ju högre procentuell chans att lyckas. Bra med resurs i frysen

• toksnippan

Missmissis Tack! Tre dagars då kliniken inte har öppet på helgen så då valde de tredagars och odlade vidare de andra

Velveteen lycka till nu!!

• toksnippan

Tredje syskonförsöket misslyckades. Vi får hoppas FET och de fryslortar vi fick till frysen istället.

Lycka till ni andra. Lämnar tråden nu. Tack för mig!

• toksnippan
    Gina43 skrev 2015-09-19 21:58:54 följande:

Tråkigt! Är det definitivt nu? Men det är ett bra resultat med tre till frysen! Vi får hoppas att det blir syskon på någon av dem!! När tänker ni försöka på nytt? (fast det kanske ni inte orkar tänka på just här och nu..)

Vi försöker nog så fort kliniken har plats för oss. Fick 10 till frysen så hoppas på det bästa.

Håller tummarna för er andra!
  • toksnippan

Grattis till er som plussat! Härligt tjejer! 

Här ska vi nästa vecka iväg till kliniken för frysförsök, omslag på ÄLtest idag. 
    4:e insättningen för syskonförsök. Spännande o se vad för kvalité fryslortarna har.

Svar på tråden IVF syskonförsök under 2015