IVF syskonförsök under 2015
Grattis FrunIHuset, så roligt!
Var på UL i måndag och vi kommer inte köra FET förrän om ca en mån. Är det någon mer som ska försöka då?
Grattis FrunIHuset, så roligt!
Var på UL i måndag och vi kommer inte köra FET förrän om ca en mån. Är det någon mer som ska försöka då?
Till Bolih84: byt klinik! Klart att de ska ha öppet söndagar, blev mycket upprörd när jag såg hur de behandlat dig.
Vi blir nog kvar, vi är nöjda i övrigt :) har 6 st i frysen. Hoppas nu bara vi hinner med FET innan sommarstängningen...
VUL gjord idag, ett ägg var 14. Och slemhinnan 9. Börjar med äl-test imorgon, och har inte gladagubben kommit på söndag så ska jag ta äl-sprutan på sön kväll. Isf blir det FET på torsdag!
Ingen glad gubbe här idag, så ikväll blir det Ovitrelle!
FET avblåst då inget av de 6(!) embron i frysen klarade upptining.. Bara vända och åka hemåt igen...
Kan knappt tro det är sant. I går morse kl 5:05 (När Ellen vaknat och väckt oss)
var det dags för test. Nervös som bara den och trött efter en natt med dålig sömn så ringde slutligens klockan Johan ställt på tre minuter. Vi kikade samtidigt båda två (eller alla tre) och där var det......... "Gravid 2-3v"
Vi båda grät av glädje och stackars lillan försökte trösta oss för hon förstod inte alls vad som hände.
Så nu står man inför faktum, det var en graviditet jag kände av och nu håller jag bara tummarna att lilla pyret vill stanna också
Tusen tack för alla tummar, jag håller dem för er också både vad det gäller isättningar, äggplock, utredingar och slutligen plus på stickan
Startade med första sprutan idag! Menopur 150, förra gången hade vi Gonal-F och det resulterade i sonen som snart blir ett år gammal. Men då blev jag också nästintill överstimulerad plus få ägg som fortsatte dela sig (3 el 4 st) så därför ville Dr testa annan medicinering den här gången. Hoppas Menopur kommer funka minst lika bra :)
I måndags var jag på vul på kliniken inför fet och läkaren trodde på äl förra veckan, är på dag 17 och ingen glad gubbe... Har bara kört cb digital och på morgonen,. Alla test är tagna vid nästan samma tid runt 6 på morgonen och kl 8 på helgen... Kan jag ha missat äl ??!!!
Blir tokig orkar inte vänta en månad till......
ÄP igår gick bra. Fick ut 22 ägg. Mår rätt så okej och jobbar idag. Får veta resultat på måndag och när ET blir.
Ja jag har aldrig fått ut såå många förut. Men det är väl inte bra att få för många heller va? Nu väntar man med spänning på resultatet... Får veta imorgon f.m.
Jag har plusat!! Ofattbart, vi är i chock. 2a FET.
Vårat år slutade med MF nu i vecka 16. Nu undrar jag om någon vet när man kan köra igång ett nytt försök, långa protokollet? Nästa mens? Eller en mens emellan så näst-nästa mens?