• Hemlig78

FET april

Jag har gjort fet 5 dagars ägg

Ägglossning den 8 april

Historia

Ivf1 missfall i v9

Fet1 hände inte ett skit ostimulerat

Ivf2 missfall i v9

Fet2 vet ej men hoppas nu

• Hemlig78

Jag ska ta lutinus till v 12

Känner inte ett skit just nu, stoppade in ägget för4-5 dagar sen (i tisdags)

• Hemlig78

Du ligger 2 dagar efter med insättningen det blir så spännande att föja :)

En PantherTant skrev 2015-04-23 11:42:39 följande:

Förresten, är det någon annan som tycker allt smakar annorlunda, starkare? De sista dagarna har jag tyckt mintsmaken i min favoritchokladstång varit så stark, smaksatta lakritsstänger klarar jag inte ens av att äta, tycker de är för starka..

Det kunde ju eventuellt vara ett graviditetstecken., Hoppas det inte bara är inbillning..

• Hemlig78

Hur är det med symptomen?

Måg mår mer o mer illa, magen värker till o från.

• Hemlig78

Varför testar du med blodprov? Nyfiken

En PantherTant skrev 2015-04-17 07:58:45 följande:

Välkommen! Hoppas det tar sig nu denna gång!

Igår hade jag insättning. Så nu håller jag tummar och tår att det lyckas hela vägen!

Allt såg jättebra ut, så oddsen är ganska höga. Slemhinnan 12,7 cm, båda äggen klarade bra upptiningen, satte in ett som redan fortsatte dela sig (hade fått sätta in båda om jag velat, var samma läkare som hade första gången när vi ville ha tvillingar).

Testdat med blodprov är 29.4 så 30.4 vet jag hur det gått. BF blir 4.1 om allt går bra.

• Hemlig78

Jag pratade med min klinik o de sa nu att det ser bra ut att min mens ej kommit (det har inget med lutinus att göra) och om jag inte får nått tom Tors då ska jag testa ej den 2 maj

• Hemlig78

Skulle du testa idag?

En PantherTant skrev 2015-04-27 13:30:32 följande:

Det låter ju lovande!

• Hemlig78
    En PantherTant skrev 2015-04-28 08:24:58 följande:
    Imorgon, sen tar det till torsdag innan jag får resultatet.

Är dock ganska säker det blir nytt försök nästa månad, tjuvtestade hemma, negativt igår på samma dag som fått positivt de gånger varit gravid. Så ser inte bra ut.

Bihållsinflammation och början till ögoninflammation som borde behandlas, ännu inte vågat ta några mediciner, och lite fundersam om den behandlingen sabbar nästa månads försök också, måste fundera med kliniken om det när ringer in blodprovsresultatet
    När skulle INTE din mens komma, denna månad?
  • Hemlig78
    En PantherTant skrev 2015-04-28 13:09:23 följande:
    Bim är idag, men hormonerna jag tar (zumenon och lugesteron) hindrar den, mensen kommer först en 5 dagar efter att man slutar ta dem.
    Jaha, för mig är det BIM+5 eller +6 idag
    Ska testa imorgon faktiskt. Fick tid kl 9 hos barnmorskan, 
    så nu är man nervös för det också.
  • Hemlig78

PLUS +++++++

Så lycklig
    Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar

ägglossning 8 april
    insättning 14 april (5 dagars)

hon sa v 4+2
    jag tycker 4+5

Svar på tråden FET april