FET april
Någon annan som gör FET nu i april?
Någon annan som gör FET nu i april?
Blev invecklat detdär, men typ såhär ser vår historia ut
Slutade med kondom 2001
första fertilitetsundersökningarna 2002 kommunalt, hittade inga fel
Naturligt gravid 2006 - missfall
2007 opererad för endometrios, spolade äggledarna
2008 ivf privat;
1:a ggr: ivf med två ägg -födde tvillingar 2009
2013;
2 ggr : fet med två ägg - gravid, missfall
3 ggr: fet med ett ägg - fäste ej
4 ggr: fet med ett ägg - födde ett barn 2014
Mensen fortsätter leva rövare så nu var min menscykel bara 18 dagar! Ska in till Charlottamottagningen och kolla slemhinna mm imorgon. Jag vill så gärna göra FET i april!
Mensen fortsätter leva rövare så nu var min menscykel bara 18 dagar! Ska in till Charlottamottagningen och kolla slemhinna mm imorgon. Jag vill så gärna göra FET i april!
Blev ingen återföring för oss denna månad :( trots östrogen så är jag på gång att få ägglossning vilket tydligen innebär att det inte blir någon återsättning för oss utan vi ska vänta på nästa period då vi ska prova en ostimulerad cykel... Blä för denna jäkla väntan ????
Tack för lugnande svar Söndag och vad tråkigt för er att det inte blir nåt denna månad.
Trots att det 'bara' är en månad hit o dit så blir det lång väntan.. Vi började i okt med IVFen och det har bara krånglat med blåsor , ägglossningar och när det väl blev lyckat och positivt på Stickan så blev det missfall. Det är så frustrerande och man lever som i ett vakuum av väntan. Men jag hoppas att det en dag går vägen för oss alla, kram på er kämpar där ute!
Hej,
har gjort 1 färskförsök och 1 fet nu under 2015 som misslyckats. Ska nu göra nytt fet i april där de ska tina upp 3 av mina 2 dagars och försöka vidareodla dem till blastos.
Jag har fortfarande rester fr missfallet så jag ska äta Provera i 10 dagar m början den 22. Sista chansen sen blir det skrapning annars. Usch va tråkigt och vänta!
Så för mig lär det inte bli nåt FET i april, snarare maj OM jag har tur.. Lycka till tjejer
Äsch vad trist att ni har sånt oflyt nu just Söndag och Mollan79!
Hej,
har gjort 1 färskförsök och 1 fet nu under 2015 som misslyckats. Ska nu göra nytt fet i april där de ska tina upp 3 av mina 2 dagars och försöka vidareodla dem till blastos.
Jag har gjort fet 5 dagars ägg
Ägglossning den 8 april
Historia
Ivf1 missfall i v9
Fet1 hände inte ett skit ostimulerat
Ivf2 missfall i v9
Fet2 vet ej men hoppas nu