• louisemostert

Har tänkt lite på det här med Kub test etc. Jag är inte så bra insatt och först och främst måste jag se till att plusa vilket jag hoppas på snart men när det väl gäller...Hur gör ni? Jag har förstått att det kan leda till större risk för missfall. Hur tänker ni? :)

• louisemostert
    Happyland skrev 2015-04-10 11:42:55 följande:

Hoppar in här. Sprayar inför andra IVF:en och väntar på blödningen. Är på spraydag 10. Fler som sprayar just nu?

Jag sprayar för fullt men kommit lite längr. Har tagit gonal F i 9 dagar. På måndag är det ul igen :)
  • louisemostert

Sitter och väntar på läkare, daga för ÄP nu :) börjar bli smått nervös men håller tummarna och tår!

• louisemostert
    Pommac1 skrev 2015-04-18 06:24:21 följande:

Ja, Man undrar ju varför man måste byta. Men gonal-f är ju enklare att använda tycker jag. Synd bara att det inte passade min kropp. Jag verkar svara lite segt på medicinen så därför måste jag höja dosen direkt denna gång. Så med snabbt menar jag att det blir som ett normalt ivf. Sist blev fyra-fem dagar mer och det var tydligen inte så bra.

Hej :)

På vilket sätt reagerar din kropp segt på Gonal F? Inga ägg? Tacksam för svar

Kram
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj