FET/IVF 2015 Maj
Hej allihopa!
Hade äggplock idag.. har kört på det långa protokollet denna gången och man är rädd att jag har blivit överstimulerad.. hur många ägg har ni fått ut och efter hur många försök fick ni ert första +?
Hej allihopa!
Hade äggplock idag.. har kört på det långa protokollet denna gången och man är rädd att jag har blivit överstimulerad.. hur många ägg har ni fått ut och efter hur många försök fick ni ert första +?
Hej!
Jag har fikat och varit med på ett möte efteråt (sjukt nog). Men jag var helt yr och hade svårt att hålla ögonen öppna..somnade direkt när jag kom hem. Idag har jag haft lite ont och varit svullen om magen.. Oj! Gud vad många ägg :D måste ju kännas kanon det. Här fick vi ut 14 ägg. 8 av dessa gick vidare. Vi kör ju på Icsi med.. återföring på lördag.
Hej allihopa!
Jag börjar bli lite smått orolig, gjorde ett äggplock för 24 timmar sen och har sedan dess inte varit kissnödig. Går på toaletten på ren rutin, kommer lite kiss varje gång men inte mycket. Har fortfarande ont och är öm kring äggstockarna. Någon annan som varit med om detta?
Hej allihopa!
Jag börjar bli lite smått orolig, gjorde ett äggplock för 24 timmar sen och har sedan dess inte varit kissnödig. Går på toaletten på ren rutin, kommer lite kiss varje gång men inte mycket. Har fortfarande ont och är öm kring äggstockarna. Någon annan som varit med om detta?
Då var man ruvare igen! Första dom tinade överlevde och så perfekt ut! Den hade till och med börja kläckas :) såg sjukt häftigt ur på skärmen så drygt en vecka till man vet... Nu börjar den långa väntan!
Hej igen!
Idag har jag satt tillbaka ett 5-dagars embryo som enligt labbet var perfekt. Hoppas nu att det vill stanna kvar. Har testdag 30 maj!
Spännande! Lycka till och ruva på :)
Spännande! Jag ska sätta in ett 5-dagars imorgon!
Usch ja! Ruvartiden är det värsta. Denna evighetslånga väntan! Hoppas du hittar på en massa kul som kan få tankarna på annat och få tiden att gå fortare. Kram
Idag var de ultraljud:)
14äggblåsor som var över 10mm och en del strax under.
Nytt ultraljud på fredag och då bestäms det när plock blir.
Tidigast måndag. Så nu e de nära. :) :)