• Bolih84

FET/IVF 2015 Maj

ÄL-testar och väntar ivrigt på glada gubben, trodde den skulle dyka upp i helgen. Nu vill man ju bara iväg och göra FET! :)

• Bolih84
    Linda8110 skrev 2015-05-11 06:45:32 följande:
    Vilken dag är du på? :)
    Är på dag 20. Tycker det är sent. Enl mina beräkningar skulle vi vara i Umeå nu i dagarna och göra FET..... Men bara för att man väntar ????
  • Bolih84

Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.

• Bolih84

Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.

• Bolih84
    Linda8110 skrev 2015-05-13 22:09:35 följande:
    Galet! Brukar du ha ÄL varje månad?
    Ja vad jag vet så. Men det förvånar mej inte om jag skippade det den här månaden bara för att man väntar på den. Hade en stor blåsa på dag 12. Och jag tyx ha känns att äl varit på G i dagarna. Så jag vet inte vad dom hänt?

Trist då det vart avblåst förra månaden oxå...
  • Bolih84

Dagen efter bi avblåste försöket (igår!) så dök gladagubben upp såklart! Men vi kör på nästa månad tyckte dr. Har fått äl-sprutan utskriven, så set inte blir samma visa igen, för tredje ggn!

• Bolih84
    sanla skrev 2015-05-30 10:02:42 följande:

Kul att se med plus i tråden! 

Och hoppas det går bra för alla ni som ruvar...

Själv fick jag mens idag, vilket innebär hög risk för att nästa planerade insättning av ett 5 eller 6 dagars blir på helg (midsommarhelgen)...

Min ägglossning kan ibland blir några dagar sen, så det finns ju chans. Men kommer säkert bli typiskt att missa juni och vänta ända till augusti ... man är såå trött på att vänta..

Finns inga knep att försena sin ägglossning?

Risk för samma här... Men fått äl-spruta utskriven så det inte blir som de två senaste FET försöken, insättning under helg ???? menstart idag, 6 dgr sen, såklart....
  • Bolih84

Här väntar VUL på torsdag. Och hoppas-hoppas vi hinner göra ett FET innan sommarstängning!

• Bolih84
    helnil_ skrev 2015-06-13 07:56:39 följande:

Detta är helt ofattbart för mig. Efter 2 år och 3 månaders kämpande på egen hand, med pergotime och gonal-f sprutor för att sen få detta resultat på första ivf försöket. Jag trodde verkligen inte jag kunde bli gravid. Är det någon som vet vad som händer efter att man plussat? Nu blir det långa veckor tills 12-veckors gränsen är passerad.. Jag fortsätter hålla tummarna för alla er andra!

phpv4M1N508439.jpg

Grattis!! :))
  • Bolih84

FET avblåst då inget av de 6(!) embron i frysen klarade upptining.. Bara vända och åka hemåt igen...

• Bolih84
    helnil_ skrev 2015-06-18 14:51:05 följande:

Beklagar verkligen :( fy vad tråkigt att ingen av så många klarade sig. Vad händer nu? Kram till dig

Nya tag efter sommaruppehållet. Tillbaka på ruta ett. Sprutor nässpray ja hela baletten...
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj