FET/IVF 2015 Maj
ÄL-testar och väntar ivrigt på glada gubben, trodde den skulle dyka upp i helgen. Nu vill man ju bara iväg och göra FET! :)
ÄL-testar och väntar ivrigt på glada gubben, trodde den skulle dyka upp i helgen. Nu vill man ju bara iväg och göra FET! :)
Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.
Här blev det inget FET den här månaden då äl-stickorna inte visat omslag än... ???? dag 21 idag.
Dagen efter bi avblåste försöket (igår!) så dök gladagubben upp såklart! Men vi kör på nästa månad tyckte dr. Har fått äl-sprutan utskriven, så set inte blir samma visa igen, för tredje ggn!
Kul att se med plus i tråden!
Och hoppas det går bra för alla ni som ruvar...
Själv fick jag mens idag, vilket innebär hög risk för att nästa planerade insättning av ett 5 eller 6 dagars blir på helg (midsommarhelgen)...
Min ägglossning kan ibland blir några dagar sen, så det finns ju chans. Men kommer säkert bli typiskt att missa juni och vänta ända till augusti ... man är såå trött på att vänta..
Finns inga knep att försena sin ägglossning?
Här väntar VUL på torsdag. Och hoppas-hoppas vi hinner göra ett FET innan sommarstängning!
Detta är helt ofattbart för mig. Efter 2 år och 3 månaders kämpande på egen hand, med pergotime och gonal-f sprutor för att sen få detta resultat på första ivf försöket. Jag trodde verkligen inte jag kunde bli gravid. Är det någon som vet vad som händer efter att man plussat? Nu blir det långa veckor tills 12-veckors gränsen är passerad.. Jag fortsätter hålla tummarna för alla er andra!
Ingen glad gubbe här idag, så ikväll blir det Ovitrelle!
FET avblåst då inget av de 6(!) embron i frysen klarade upptining.. Bara vända och åka hemåt igen...
Beklagar verkligen :( fy vad tråkigt att ingen av så många klarade sig. Vad händer nu? Kram till dig