FET/IVF 2015 Maj
Varför kan man inte ladda upp filer ?
Varför kan man inte ladda upp filer ?
Någon som vet om det är vanligt med spänd svullen mage precis i början av graviditet..alltså min bim är imorrn och jag testa gravid i 1-2 veckan idag..är så hård om magen och lite förstoppad dessutom..börjde med molvärk för 1 vecka sen drygt som bara stegra men nu är den inte lika ihärdig känner mest av ballongmagen och alla dessa rapar bläää ..nån som kan något om detta ? :)
Inget spökstreck för då hade det inte synts sådär tydligt..spökstreck måste man väl anstränga sig för att sex??
Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?
Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?
Hej är det snälla någon här inne som vet om feber(ej hög)
Är tecken på att nått är fel som tex missfall på gång ?
Har du oxå plussat ?
Varför jag undrar är för att på min första ivf när det inte blev nått jag fick inte ens ett plus.. börja väl blöda ruvardag 15 och med klumpar och rikligare blod och blödde dessutom i 7-8 dagar så det måste ju vart ett väldigt tidigt missfall såna som statistiken inte kan räkna med. Innan den blödningen hade jag 38 graders feber och öm i kroppen precis som nu fast tror inte jag haft högre än 37,6 den här gången och skillnaden är att jag hunnit få mitt plus den här gången..känner mig sååå orolig hela tiden och kan inte njuta alls över att jag är gravid vilket känns ledsamt för är ju överlycklig innerst inne..
De tror jag inte jag har haft feber till ocj från :)