FET/IVF 2015 Maj
Smyger in här..
Är "bara" på rd 3. Men herregud vilka långa dagar det har varit. Förstår inte hur jag ska kunna vänta till 9/6..
Smyger in här..
Är "bara" på rd 3. Men herregud vilka långa dagar det har varit. Förstår inte hur jag ska kunna vänta till 9/6..
RD 5 och rosa fläckar på trosskyddet. Skriker inombords. Snälla älskade rara stanna kvar där inne! :, (
Det behöver inte vara dåligt! Till mig sa dom att det kan komma lite blod runt tiden för när man annars skulle få mens även om man är gravid. Och en del får ju liten blödning när embroyt fastnar.
Håller tummarna! Behöver ju inte antyda på det värsta.
Maka011>> uch långa dgr dit, men försök hålla modet uppe! Har ni i frysen annars?
JMD & lindavik>> lycka till nu med era ruvningar!
Var med om en lite creapy sak här. Jag läste att katter kan känna av en graviditet tidigare än man kan plussa. Katter har stora förmågor, men tog det med en näve salt. En enorm sådan. Gick och la mig och läste. Då hoppar min ena katt upp, som verkligen aldrig ligger tätt intill eller i knät, och lägger sig intill mig och lägger upp tassarna på min mage och börjar spinna. Idag, på ruvardag 8, syns ett svagt plus på stickan. :)
Rd5 och nu har brösten börjat ömma. Ni andra som ruvar har ni några symptom?
Testdag idag och plusset finns fortfarande kvar och har blivit starkare. Inga tvivel nu. Det bor ett litet pyre i min mage. :)
Tack för alla gratulationer! Nu börjar nästa väntan. Om 3 veckor är det dags för ultraljud. Hur ska jag kunna vänta så länge??
Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?
Längta: grattis ????
Usch.. Nojjar så över att jag håller på att hosta mig till ett missfall. Är tok förkyld och hostar typ oavbrutet. Nu ikväll har det börjat göra ont i tjejmagen när jag hostar.. :( Nån med erfarenhet som kan lugna mig?
Åå jag var då dum så jag testade idag på rd fem med blastis. Minus såklart. Jag vet att det är tidigt men man läser ju att många redan plussat på rd fyra. Ni som har plussat, på vilken rd visade det positivt? Kram
FET avblåst då inget av de 6(!) embron i frysen klarade upptining.. Bara vända och åka hemåt igen...
Hade du testat tidigare eller var det första testet du tog? Denna väntan är så jobbig, har ställt in mig på att det inte gick den här gången heller. Känns så himla omöjligt att bli gravid. Har aldrig sett ett plus. Men jag ska avvakta ett par dagar och testa igen. Kram
Detta känns ju inte så lovande, har mensvärk idag... Får alltid det en vecka innan den kommer. Det är inte så jag behöver ta en värktablett men den är där hela tiden och molnar :(
Blir så stressad av dessa små blödningar som kommer sedan i onsdags... Jag har ju sett att bebisens hjärta slår och de ytterst små flytningarna som kommer nu är bruna, dvs gammalt blod. MEN jag blir ändå så stressad att något är fel.
Ja detsamma hände ju mig, och sedan dess har det kommit små bruna flytningar. Vill så gärna bara få vara glad! Men jag ska försöka :)
maka011 och Linda8110 - hoppas att ni ska slippa blödningarna och oron framöver och bara få njuta och känna lättnad istället!
RD 8.
Vad betyder det?