• Ellenirondellen

FET/IVF 2015 Maj

Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!

EricaSE83 skrev 2015-06-10 15:05:39 följande:

Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)

• Ellenirondellen

70%!?!? Kan det stämma. Vår läkare sa inget om hur stor chans vi hade. Någon annan som vet graviditetschans för blastocyster? Kul att följas åt! Jag har testdag 24. Du med?:)

EricaSE83 skrev 2015-06-10 20:01:40 följande:

Å vad kul!!! Grattis och stort lycka till till dig också! Jag satte in tvådagars så du är tre dagar före mig. Blasto ger typ 70% graviditetschans va? Vi fick 40 % sannolikhet av vår läkare idag så hoppas vi hamnar på rätt sida strecket!

• Ellenirondellen

Jag var inställd på typ 30% chans. Jaja vi mörker snart hur det går. Vete tusan om jag kommer kunna hålla mig två veckor. Eeeeeeevighet dit!

EricaSE83 skrev 2015-06-10 20:36:17 följande:

Jag är 32 och min läkare sa att vid min ålder har jag 70% chans med blasto... Har aldrig fått nån dock men det va det han sa iaf :) Hoppas samma gäller för dig!!

Jag har också testdag den 24/6 :) Men jag känner mig själv, kommer aaaaaaldrig kunna hålla mig från att testa innan det :D

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj