FET/IVF 2015 Maj
Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!
Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)
Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!
Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)
70%!?!? Kan det stämma. Vår läkare sa inget om hur stor chans vi hade. Någon annan som vet graviditetschans för blastocyster? Kul att följas åt! Jag har testdag 24. Du med?:)
Å vad kul!!! Grattis och stort lycka till till dig också! Jag satte in tvådagars så du är tre dagar före mig. Blasto ger typ 70% graviditetschans va? Vi fick 40 % sannolikhet av vår läkare idag så hoppas vi hamnar på rätt sida strecket!
Jag var inställd på typ 30% chans. Jaja vi mörker snart hur det går. Vete tusan om jag kommer kunna hålla mig två veckor. Eeeeeeevighet dit!
Jag är 32 och min läkare sa att vid min ålder har jag 70% chans med blasto... Har aldrig fått nån dock men det va det han sa iaf :) Hoppas samma gäller för dig!!
Jag har också testdag den 24/6 :) Men jag känner mig själv, kommer aaaaaaldrig kunna hålla mig från att testa innan det :D