• Tussebus

FET/IVF 2015 Maj

Hej! Är inne på Rd 5 efter Fet på Huddinge med två-dagarsembryo som utvecklats från fyra till åtta celler när det var dags för insättning. Det kändes positivt. Sen igår började jag misströsta då jag började få ömma och svullna bröst och humöret svänger hela tiden. Var helt säker på att mensen va på G, tills jag ramlade in här.

• Tussebus

Jag ska testa den 18e. Tar en massa vitaminer och goda bakterier och de sistnämnda hjälper hålla magen igång faktiskt ????

• Tussebus

Mjae... Td 18/6 en evighet av väntan kvar ????

Svullna bröst och massa gaser. Frugan säger att jag var likadan när vi satte in det som skulle bli vår dotter så jag hoppas verkligen att det blir positivt.

• Tussebus
    Miaa85 skrev 2015-06-08 12:51:38 följande:

Hejsan! Satte tillbaka ett fet 2 dagars tillbaka den 3/6, osäker vilken ruvardag man är på. Det va 4 celligt när dom hade tinat upp det, men såg att det hade delat sig till 6 celler, och dr sa att det va bra. Ska det inte dela sig till 8 celler?

Vi satte tbx ett fet den 2/6 som hade delat sig till 8 celler. Det är bra bara det att den delat sig! Vårt var åxå 2-dagars. Förra gången jag gjorde fet så hade det inte delat sig, d sa inget iaf. Det blev Ma. Du torde vara på Rd 5 om jag räknat rätt. Symtom?
  • Tussebus

Idag mår jag illa. Brösten fortsatt svullna men inte ömma längre. Huvudet värker ibland.

• Tussebus
    EricaSE83 skrev 2015-06-09 11:15:22 följande:

Av de 9 ägg som plockades ut igår kunde 8 användas. 

Det gjordes ICSI på alla och idag kan dom se att 3 av dom är befruktade.

Är så himla nervös!!!! HOPPAS dom klarar sig och är av tillräcklig kvalitet!!!

Åh vad skönt!! Håller alla tummar och tår!

Mina bröst är fortsatt svullna men inte så ömma längre. Hoppas att det inte är nåt galet! Trött är jag iaf. Jaja ingen mening att analysera. Rd 7 idag. Får se om jag tar nåt tjuvtest i helgen om jag törs...
  • Tussebus

Grattis blomster! Välkommen till rubargänget! ;)

Själv har jag nån form av spottings idag. Lite orolig men d ska visst va normalt.. Funderar på om jag törs testa imorgon lr om jag ska vänta tills td.

• Tussebus
    Blomster84 skrev 2015-06-13 22:10:37 följande:

Jag hade testat imorgon om jag var du. Hade inte kunnat hålla mig hihi

Testade häromdan o fick negativt men jag kör väl ett test till ;) var optimistisk när jag beställde äl-stickor från billigatester.se så tog ett paket med grav-testet med ;)
  • Tussebus

Stickan imorse var negativ på Rd 12. Tant röd tycks ha kommit o mina bröst gör inte ett dugg ont längre. Varför tror jag då ff att jag e gravid? Jaja td på torsdag. Får se då...

• Tussebus

Det e d nog, inte ens värd kalla blödning. Fick nog bara panik av att se blod på pappret o va övertygad om att mensen kommit. Nån form av spottings. Konstigt. Måste sluta noja mig.

När jag var gravid med dottern för fem år sen exakt visade d ju bara svagt på td. Dumma mig.

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj