FET/IVF 2015 Maj
![](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile6.gif)
Hej på er! Jag fick en blastocyst återförd den 27 maj, jag är alltså på ruvardag 6 idag. Jag är såååå sugen på att testa snart, men har bestämt mig för att avvakta så länge jag kan. Har fått testdag 18 dagar efter äggplocket vilket är 9 juni, men kommer definitivt testa innan. :)
Någon här som nyligen fått en blaso återförd och vilka symtom har ni i så fall? Jag vet inte om jag inbillar mig (första gången ivf för mig) men tycker att jag är mer hungrig än vanligt, blir hungrig oftare, är törstig vilket jag sällan är så jag dricker mer vatten nu, har huvudvärk, dragningar/ilningar i livmodern samt lite lätt molande mensvärk. Vad tror ni? Gravid i ett väldigt tidigt stadium?
Jag lyckades bli gravid i höstas men fick tyvärr missfall i vecka 10, men har ett minne av att jag kände liknande då som nu i ett tidigt skede. Åh, jag verkligen hoppas att vi lyckas nu!
Lycka till tjejer! <3
Någon av er som varit med om att magen blir väldigt hård och lite utåtputande? Jag försöker att inte lägga någon vikt vid det, vet inte om det betyder nåt. Ni som plussat, hade ni molvärk?
Oj vad spännande! Jag är på ruvardag 8 men har inte testdag förrän ruvardag 15 :) hade du dag 10 eller testade du innan? Vet inte om jag vågar det :) dina symptom låter lite som mina så håller tummarna ;) Man är ju orolig att molvärken är mens men känns samtidigt inte riktigt så. Stort grattis till dig!!! :)
Rd5 och nu har brösten börjat ömma. Ni andra som ruvar har ni några symptom?
Detta är helt ofattbart för mig. Efter 2 år och 3 månaders kämpande på egen hand, med pergotime och gonal-f sprutor för att sen få detta resultat på första ivf försöket. Jag trodde verkligen inte jag kunde bli gravid. Är det någon som vet vad som händer efter att man plussat? Nu blir det långa veckor tills 12-veckors gränsen är passerad.. Jag fortsätter hålla tummarna för alla er andra!
V.6 och har börjat blöda.... JAG ORKAR INTE DETTA! Bar tungt igår och livrädd för att jag orsakat detta....