FET/IVF 2015 Maj
Hej tjejer!
Har nu roat mig med att läsa hela tråden :) har varit inaktiv från fl ett tag men känner igen åtminstone gweny, ts sen någon pergotime tråd jag var aktiv i förut :) grattis till alla ni som plussar, förstår att det måste kännas overkligt! Vi har försökt i över två år och börjat med Pergotime, gått vidare till gonal-f med egna försök innan det för några veckor sedan blev bestämt att det blir ett ivf försök. Vi har inga "fel" sambon har mycket bra simmare, jag har väldigt mycket äggblåsor, dock glesa ägglossningar efter att ha ätit p-piller typ 12 år. Gjorde äp i måndags. Själva ingreppet gjorde mindre ont än jag räknat med men efteråt har varit en mardröm. Ont nåt så fruktansvärt, började bli lite bättre igår. Är på gränsen till överstimulerad och ser ut att vara i typ fjärde månaden. Svårt å andas. Men blodproverna har varit bra :) fick ut 14 ägg varav 7 blev befruktade och alla är på 5-dagars odling. Går i Falun. Vet inte hur det gått för äggen men de har inte hört av sig så minst ett borde klarat sig. Så imorgon blir jag också ruvare :) testdag 12/6, kommer inte testa i förväg, att stressa upp sig, leta symptom och oroa sig är inte min grej, det blir bara värre då om det inte funkar. Ska följa er alla med spänning :)