FET/IVF 2015 Maj
Linda8110 - vilken lycka!! Såå glad för er skull! Inte skrivit nåt i denna tråd tidigare men läst en del - var så ledsamt att läsa om din blödning. Jätteroligt - grattis!!
Linda8110 - vilken lycka!! Såå glad för er skull! Inte skrivit nåt i denna tråd tidigare men läst en del - var så ledsamt att läsa om din blödning. Jätteroligt - grattis!!
Linda8110 - tycker att det låter toppen:D! Hoppas att du får njuta resten av tiden. Vi är inne på vårt första IVF-försök, RD10 med en blasto - försöker mest få tiden att gå utan att testa i förväg, TD på måndag!
Semlan1988 - hoppas att det blir insättning imorn och att allt går bra!!
Linda8110 - jag hoppas att det stämmer in på mig med;) Vet om några dagar - får se hur länge jag kan hålla mig bara;D
Semlan1988 - lycka till idag!
Semlan1988 - vad spännande med ruvning! Hoppas att det går bra, att tiden går fort och att molvärken bara är känningar från insättningen. Haft molvärk sen insättning men ingen mens än - RD12 idag. Lycka till!
EricaSE83 och JMD - ledsam läsning, beklagar verkligen att det inte verkar fungerat för er. Hoppas att ni får er en bra sommar och att nästa försök går bättre!!
Linda8110 - jag hoppas verkligen att du har rätt! Vågar inte riktigt haka på den känslan än, men efter imorn hoppas jag kunna få känna lite ro och glädje.. Håll tummarna!
maka011 och Linda8110 - hoppas att ni ska slippa blödningarna och oron framöver och bara få njuta och känna lättnad istället!
Linda8110 - lät ju som supermysig shopping! Hoppas att jag också ska behöva köpa sånt inom kort;D "Ro" var att ta i, men ett steg framåt iaf - ett av tusen;)