• Dalkullan

FET/IVF 2015 Maj

Linda8110 - vilken lycka!! Såå glad för er skull! Inte skrivit nåt i denna tråd tidigare men läst en del - var så ledsamt att läsa om din blödning. Jätteroligt - grattis!!

• Dalkullan

Linda8110 - tycker att det låter toppen:D! Hoppas att du får njuta resten av tiden. Vi är inne på vårt första IVF-försök, RD10 med en blasto - försöker mest få tiden att gå utan att testa i förväg, TD på måndag!

• Dalkullan

Linda8110 - jag hoppas att det stämmer in på mig med;) Vet om några dagar - får se hur länge jag kan hålla mig bara;D

• Dalkullan

Semlan1988 - vad spännande med ruvning! Hoppas att det går bra, att tiden går fort och att molvärken bara är känningar från insättningen. Haft molvärk sen insättning men ingen mens än - RD12 idag. Lycka till!

• Dalkullan

EricaSE83 och JMD - ledsam läsning, beklagar verkligen att det inte verkar fungerat för er. Hoppas att ni får er en bra sommar och att nästa försök går bättre!!

• Dalkullan

Linda8110 - jag hoppas verkligen att du har rätt! Vågar inte riktigt haka på den känslan än, men efter imorn hoppas jag kunna få känna lite ro och glädje.. Håll tummarna!

• Dalkullan

maka011 och Linda8110 - hoppas att ni ska slippa blödningarna och oron framöver och bara få njuta och känna lättnad istället!

• Dalkullan

Linda8110 - lät ju som supermysig shopping! Hoppas att jag också ska behöva köpa sånt inom kort;D "Ro" var att ta i, men ett steg framåt iaf - ett av tusen;)

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj