• Vincents mamma

FET/IVF 2015 Maj

Idag är det alltså dags att bli ruvare igen. Känns skönt att det är dags men ändå lite jobbigt för man vet alla känslor som kommer att komma närmsta veckan, senast nästa onsdag vet jag om det funkat.. Usch gillar inte ruvar tiden....

• Vincents mamma

Då var man ruvare igen! Första dom tinade överlevde och så perfekt ut! Den hade till och med börja kläckas :) såg sjukt häftigt ur på skärmen så drygt en vecka till man vet... Nu börjar den långa väntan!

• Vincents mamma

Här är det nog redan kört, blod redan på ruvar dag 2 trots lutinus. Min kropp vill inte längre är nog bara inse att det inte blir fler barn!

• Vincents mamma

Nop är säker, tyvärr! Har alltid så här, enda gången jag inte har så här är dom 2 gångerna jag varit gravid så är rätt säker

• Vincents mamma

Så spännande att läsa nu när många kommit långt i behandlingen och en del även blivit ruvar! Nu är det bara vänta på alla plus som ska komma!

• Vincents mamma

Fick tillbaka i fredags och eftersom den redan var på väg att kläckas så fäste det samma kväll ( har känt det alla 3 ggr jag blivit gravid) men trodde efter som jag blöder att det släppt men det verkar kanske stanna, var starkare idag än igår så det är bara vänta och hoppas!

• Vincents mamma

Jo jag hatar att ruva! Det är tortyr enligt mig så har alltid testa innan. Jag kände när det fäste samma kväll som jag hade fått tillbaka så jag var ändå lite beredd på det men sen när blodet kom vart jag osäker men det verkar varit nån nid blödning eller bara känsliga slemhinnor efter lutinus staven

• Vincents mamma

Jag har haft mens värk både vid plus och minus fast för mig har värken varit annorlunda när jag varit gravid, inte varat lika länge och så men jag tror det är olika för alla.

• Vincents mamma

Har startat en tråd för oss som haft tur och fått ett plus! Hoppas många kan göra mig sällskap!

Vi som fått plus efter Ivf/Fet/Äd i April/Maj heter den.

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj