• JMD

FET/IVF 2015 Maj

Stort grattis till alla pluss!!!!

Denna veckan har verkligen varit up and down. ....... I onsdags låg jag o grät för att jag inte fick jobbet som jag sökt och så gärna ville ha. Idag var jag på återbesök för o kolla slemhinnan, har ätit progynon i 2 veckor och jag har ju varit så övertygad om att jag hade en cysta, men i gen cysta och slemhinnan var 12-13mm tjock TJOHOO! Så det blir återföring på tisdag OCH när jag är inne hos läkaren ringer det från min praktikplats, (där jag sökte jobbet som jag inte fick) o nu ser det ut som jag får jobba 3 mån över sommaren iaf.

En helt fantastisk avslut på en vecka som inte började så bra.

Kram kram

• JMD

Idag har jag fått tillbaka ett 3-dagars fryst, nu är det bara den långa väntan till testdagen. Känns helt overkligt.

Kram kram

• JMD

Vad har ni haft för symptom efter insättning? Gjorde ju FET igår och nu på morgonen när jag gick upp så fullkomligt rann det ur flytning från mig (ursäkta detaljer) vattnigt genomskinlig flytning inte som ett lutinen. Någon mer med denna erfarenheten?

• JMD

RD3 här o har haft molvärk sen igår o mannen "klagar" på mitt humör som åker berg o dalbana o säger att det är ett gott tecken =D vi får väl se.

Kram o trevlig helg.

• JMD
    lindavik skrev 2015-06-06 10:28:45 följande:

Jag plussade imorse!! På testet stod det "Gravid 2-3". Detta är min första IVF och är idag på ruvardag 10 med en blasto. Jag har haft molande värk till och från i ett par dagar nu. Magen är stenhård, uppsvullen och utåtputande. Jag är gasig och dessutom huvudvärk + att brösten och bröstvårtorna är ömma. Hoppas på ett plus för dig med! :)

Grattis =D
  • JMD

Rd5 och nu har brösten börjat ömma. Ni andra som ruvar har ni några symptom?

• JMD
    Jennie skrev 2015-06-07 09:14:35 följande: