• Söndag

FET/IVF 2015 Maj

Pommac1 skrev 2015-05-22 13:37:08 följande:
    Vi skulle också få tillbaka två men nu blev det inget. Åter igen så blev inget befruktat trots ICSI. Tror jag går och dör!
    Å nej varför inte! :( hoppas på bättre lycka nästa gång! Kram
  • Söndag
    mom2012 skrev 2015-05-23 23:44:21 följande:

Ruvar dag 3 här med en blasto. Tiden går så sakta....

Håller med vi kunde väll hoppa fram en månad!
  • Söndag
    MissX skrev 2015-05-24 07:14:55 följande:

BIM idag och massa nervositet. Skulle kunna tjyvtesta men ska hålla mig har jag bestämt! Inte ens något test hemma. 9 dagar kvar tills testdagen... Ja tiden går väldigt sakta.

Ni som är med här i tråden varför IVF? I mitt fall är det min man som helt saknar spermier. I mitt fall ser jag "normal" ut. Intressant och veta.

Lycka till alla!

Lågt spermieantal och ngt låg rörlighet. Har gjort icsi :)
  • Söndag
    Coocoo skrev 2015-05-24 19:41:56 följande:

phpJE1SHR45721.jpg

Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?

Jag vågar mig på ett grattis! sådär började det för mig tre dagar senare såg det ut som på bilden!
  • Söndag
    Linda8110 skrev 2015-05-26 06:28:27 följande:

Idag är det dags att börja ruva igen! Hoppar över Trombylen denna gång då det ej resulterade i något gott förra månaden. Kl.13 ska blaston sättas in :)

Spännande lycka till :)
  • Söndag

Vet ni hur vanligt de är att ngt är fel vid vul? Nu börjar jag oroa mig för att inte vara gravid eller att fostret inte växer! :-O

• Söndag

Jag kan inte heller skriva i appen väldigt störande :(

Nicka skrev 2015-05-31 19:44:09 följande:

Har nått strul med min app i mobilen,kan inte skriva eller svara :(

Igår började jag med sprutor  så underbart att äntligen vara igång, är så taggad inför detta försök!

Imorgon måste jag ringa min gyndoktor och kolla när de blir ultraljud.

nickasworld.blogg.se

• Söndag

De tror jag inte jag har haft feber till ocj från :)

misame89 skrev 2015-05-31 21:35:50 följande:

Hej är det snälla någon här inne som vet om feber(ej hög)

Är tecken på att nått är fel som tex missfall på gång ?

• Söndag
    lindavik skrev 2015-06-06 10:28:45 följande:

Jag plussade imorse!! På testet stod det "Gravid 2-3". Detta är min första IVF och är idag på ruvardag 10 med en blasto. Jag har haft molande värk till och från i ett par dagar nu. Magen är stenhård, uppsvullen och utåtputande. Jag är gasig och dessutom huvudvärk + att brösten och bröstvårtorna är ömma. Hoppas på ett plus för dig med! :)

Grattis!!
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj