• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Pommac>> fy vad trist! Hoppas det kan fungera med korta sen då.

En pantertant>> ja ruvdagarna går ju så fruktansvärt segt!!

Skönt för er andra med lyckade ÄP! Hoppas ni nu får fina starka att sätta in och till frys!

Själv så sprayas och tas det tabletter 3ggr/dag. Tur jag har påminnare på mobilen, app.

På fredag får vi se hur slemhinnan blivit, alltid lite nervöst.

• Gweny

MissX>> Jag har PCO och Hypotyreos som ställer till det. Få egna ägglossningar. Sambon har bra simmare dock. Vi lyckades helt oväntat bli gravida efter 1 års kämpande när vi inte trodde det kunde bli något, men då slutade det i ma, var tufft. Nu har det gått yttligare 1 år utan någonting.

• Gweny

Ja det verkar skilja väldigt mycket på när testdag är mellan klinikerna! Konstigt dem inte går efter samma.

• Gweny
    Längta skrev 2015-05-24 17:20:11 följande:

Inget samtal idag från kliniken alltså blir de återföring imorgon. Kommer va otroligt nervös fram till kl 14 dock.

Ska få tillbaka ett 3dagars. Alltid fått 2dagars innan. Så nu e ja ännu mer nervös.

Har en oroskänsla att alla 14 ägg ska ha dött. : /

Tinar dem upp äggen dagen före? Uch har också ångest att dem inte klarar upptiningEn. .. gjort så mycket för sen inte bli... huua
  • Gweny

Håller tummarna för det verkligen är nåt för er båda! Testa med digitalt om några dgr!

• Gweny
    Millavanilla skrev 2015-05-25 10:17:58 följande:

Blev positivt på äl-Stickan idag. Snart ska jag ringa kliniken så blir återförande på torsdag. Helt plötsligt blev jag sjukt nervös. ????

Åh så spännande! Om en vecka är det dags fär mig.
  • Gweny
    sanla skrev 2015-05-25 18:06:44 följande:

Hej, vi ska antagligen göra FET i juni med en blastocyst och det klaffar och inte blir helg (går på Huddinge)

Har inte gjort FET förut. Ni som har vad måste man obligatoriskt göra innan?Blodprov, undersökning?

Vi ska nämligen på semester veckan innan eventuell FET...

Jag ska in på VUL och kolla livmoderns slemhinna veckan innan planerad insättning iallafall. Veckan innan vul var det blodprov.
  • Gweny
    sanla skrev 2015-05-25 18:24:42 följande:

Ok..ska ringa nästa vecka efter jag fått mens..

Får se vad de säger, om man kan kolla slemhinnan tidigare.

Lite segt att vänta till augusti.

Ja hoppas det går att fixa! Evighet till Augusti ju. En vänta har vi ju alla blivit experter på tyvärr.
  • Gweny
    iaeh skrev 2015-05-26 07:09:01 följande:

Hej!

Igår kom en stor mensliknande blödning. Nu var det kört. Måste man ta ett test ändå när man lämnar besked till dom? Kan man sluta med Lutinus nu?

Stort lycka till, till er andra. Håller tummarna!

Uch trist! Jag slutade med lutinus när jag fick så, men tog ändå gravtest på td. Kändes lagom onödigt.
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj