• mom2012

FET/IVF 2015 Maj

Johansson 79. Om inte mensen kört igång vid BIM så borde du kunna slappna av. Det blev ju inget mer trots rosa på lutinus pinnen. De symptom du har är nog pga hormonerna. Jag kissar massor och får även gå upp på natten. Ang. Överstimulering och viktuppgång, där tror jag också du är ok. Jag gick upp 7 kg på ett dygn. Hade svårt att ta djupa andetag. Jag skulle vila o dricka mycket. Det vände av sig självt.

Ta hand om dig och fundera inte så mycket, försök njut av dagarna som kommer. Solen skiner, våren är här.

• mom2012

Mytime jag fick också en 5 dgr den 20/5 men ni testdag är redan den 4/6. Lustigt att det skiljer så mellan kliniker..... Min BIM är dock flera dagar innan. Typ 29/5 så....jag lär veta innan testdag.

• mom2012

Har du testat negativt innan detta så att du vet ÄL sprutan är ur kroppen? Om ja då är det säkert starkare plus om någon dag :)

• mom2012

Ang BIM vs testdag. Jag har 8 av 10 gånger fått min mens på BIM trots lutinus. Så det är nog olika för oss hur vi funkar.

• mom2012

Samma här..... ruvar dag 5 med blastosyst. Testdag om mer än en vecka 4 juni.

Svårt att tänka på Ngt annat

• mom2012

Gweny kommer ni fundera på äggdonation eller spermie donation o ivf med egna könsceller inte fungerar?

• mom2012

Jennie hcg ökar varannan var tredje dag så nej det kommer ej öka fler varje dag. Hoppas det är plus!

• mom2012

Scarabe det är inte din egen ägglossning som spökar på gravtestet? Tog du ett test innan som var negativt? Spännande!!!!!

• mom2012

Hur tjock vill de slemhinnan ska va? Min va 7 mm eller Ngt efter mens och jag lyckas ej få mer än 9 mm vid åf.

• mom2012

På ruvardag 11 idag med en 5 dagars. Har tagit låg dos ovitrelle som stöd var 3e dag. Haft utslag på gravtest nu mer än 90 timmar efter sista sprutan. Apotekets test gav plus i morse men testlagrets tets bara en svag skugga. ÄL test gav kraftigt plus. Är på bim +3. Ömma bröst ingen mens...inte ens lite rosa på lutinus pinne. Förstår inget. Är allt detta pga ovitrelle eller?

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj