• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Helnil>> Välkommen in och hoppas många från äp klarar sig och ni får tillbaka ett fint nu.

Lycka til nu alla nya ruvare!

• Gweny

Sanla>> fy det vore väl typiskt om det hamna så! Hoppas ni hinner innan el efter.

van klinik stänger v.27-30

• Gweny
    Mysan10 skrev 2015-06-01 10:10:55 följande:

Fick tillbaka ett fint 2-dagars igår och 3 st till frysen. Känner mig glad att det blev något, var orolig hela tiden att dom skulle ringa och säga att inget blivit befruktat! Testdag 15/6.

Håller tummarna för er andra och grattis till alla som plussat!

så skönt, håller såklart tummarna för dig. Härligt med några till frysen med. Blir det nervös vänta nu då. 
  • Gweny
    Mysan10 skrev 2015-06-01 17:36:15 följande:

Tack! Ja det börjar redan kännas jobbigt, och två veckor kvar tills testdagen :) Hoppas det går bra för dig så du får göra FET snart!

Tack! Ja sist jag ruvare så gick dagarna såå sakta.
  • Gweny
    maka011 skrev 2015-06-02 00:07:19 följande:

RD 5 och rosa fläckar på trosskyddet. Skriker inombords. Snälla älskade rara stanna kvar där inne! :, (

Håller tummarna! Behöver ju inte antyda på det värsta.
  • Gweny

Maka011>> uch långa dgr dit, men försök hålla modet uppe! Har ni i frysen annars?

JMD & lindavik>> lycka till nu med era ruvningar!

• Gweny

Minime11>> spännande! Var det stimulerat el ostimulerat? Ska också få 2-dgs tillbaka.

En panther tant>> förstår du längtar till vul! Hinner ni få göra det i sommar? Tänkte just med stängningstider.

• Gweny
    Niskan15 skrev 2015-06-03 08:41:40 följande:

Ok alla blivande mammor! Nu behöver jag er hjälp!

Som jag skrev till er för 2 dagar sedan fick jag min mens och trodde det var kört. Skippade lutinus igår och "sörjde" men kliniken bad mig ta ett test iallafall. Tog ett test imorse och fick mitt FÖRSTA PLUS någonsin. Nu fattar jag ingenting ..... Väntar på att dem ska höra av sig men lever i alla dessa förhoppningar nu men kan ju även vara en början på missfall?? Är på ruvardag 12 idag, riktiga testdag på sön. Någon med erfarenhet?

skrev svar till dig, men verkar inte ha kommit med. behöver inte innebära det värsta. är vanligt med blödningar under graviditeter, kan vara ett blodkärl bara. mycket som händer i kroppen. men bara avvakta och se...hoppas på det bästa.
  • Gweny

Nån annan som gjort/gör stimulerat FET? Märkte idag att jag får lite kramp i magen...inte haft förut. Ökade på med östrogen sen i fredags och ska in imorgon igen för 2a VUL och ser på slemhinnan
    Nån mer som känt av kramper så?

• Gweny
    Längta skrev 2015-06-03 14:49:47 följande:

Ja har ruvat i 7 dagar nu. Alltså 8 dagar sen ja satt tillbaka 2st 3dagars. Men vi har fortfarande inte fått ngt brev på posten om hur de gick för de andra äggen.. Så häe länge har vi inte behövt vänta förut.

Då har dom vart väldigt snabba med att skicka ut svar.

Ska ja behöva ringa eller vänta ett par dagar till?

Jag fick höra av mig och fråga att det verkligen hade frysts ner och det hade dem gjort, men kändes lite dåligt att dem inte bekräfta det.

Fick 14 ägg befruktade och 5 st frystes ner och 1 fick vi tillbaka vid första ET.

Nu väntar vårat första FET.
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj