FET/IVF 2015 Maj
Har fått missfall. Så ledsen
Det verkar tyvärr som att det håller på att skita sig här med... Mensvärk sedan igår och idag på RD 10 vaknade jag med brun/rosa flytningar :(
Har fått missfall. Så ledsen
Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..
Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..
Ledsen för er andra med!
Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!
RD 11 idag. Mensvärken har avtagit och inga fler (ursäkta tmi) missfärgade flytningar sedan igår. Fortfarande tydligt plus på Stickan, kanske lite tydligare än igår. Vet varken in eller ut just ny, vågar inte hoppas :/
Tack.Vi tar nya tag i augusti, har två blastocyst kvar i frysen. Får gör VUL innan då så att allt ser bra ut.
Låter ju lovande för dig om plusset är tydligare. Är nog inte ovanligt med en liten blödning, slemhinnorna blir ju sköra...Får hoppas till testdag då och fortsättningen
Hur går det Semlan?
Bilden vände sig, Stickan till vänster är från imårse. Mitten igår och höger är RD 11. Vet inte vad jag skall tro. TD på söndag iaf.
Klart du är gravid?!?! Vad är det som säger att du inte är det? Alla tecknen finns ju där och du testar ju positivt :) Grattis!
Går prima för mig tack! Fick se det lilla livet igår och fick med en bild hem hihi!!
Riktigt starkt nu ju :) jag hade så svårt å fatta att det verkligen var sant när jag tog vanligt test så var tvungen att ta ett digitalt där det står svart på vitt haha. Grattis till dig :) var detta första ivf:en?
Hur har ni det allesammans ? :)
Här går de också långsamt! Lite symptom här och där som kommer och går. VUL 24/7, strax före dig då semlan1988 :) jag kommer då att vara i vecka 11 (10+4). Jag har bestämt mig för att den lever! Det måste den göra :) sen har jag inskrivning hos bm i vecka 13 tror jag.
Denna graviditet kommer göra mig knäpp. Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att jag skulle må sämre i psyket som gravid än under den hemska processen för att nå dit. Är i v.10 nu och övertygad om att det hela är över trots att jag såg vår bebis på VUL för en vecka sedan...