• Ang82

BIM maj 2015

Hej! Hoppar in här =) Ska ha äl imorgon/fredag och bim blir runt 7/5. Det tråkiga är att mensen jävlas denna månaden, blir tokig. Brukar ha rejäl blödning de första 2-3 dagarna sen lite mer normalt sen slut på dag 6-8. Denna omgång så var det måttligt eller hur man ska säga de första, på 4 dagen slutade det, 5 på kvällen kom det tillbaka så 2 dagar med lite blödning. Dag 7-10 lite men endå så att skydd behövs å idag dag 11 mer flytningar med lite stänk av rosa i, jag fattar inget har aldrig haft något liknande. Någon som känner igen det? Lite mycket info men svårt att förklara.

Inte speciellt på humör att få till det när jag inte känner mig säker på att det är helt slut =( Imorgon går jag på jobbet å då blir det inget mysande förren söndag så denna månad känns lite som att det är minimal chans. Får hoppas på imorgon bitti =)

• Ang82

Får hoppas på nästa månad, då mensen krånglade och höll på i 13 dagar så missade vi äl. Visst små blödningar de sista dagarna men jag tappade lusten helt när jag hade det i huvudet att det kunde komma. Håller tummarna för er denna =) Äl runt 18/5 & bim 1/6isåfall. Hoppas att mensen beter sig normalt igen.

Svar på tråden BIM maj 2015