• HCS

BIM maj 2015

Hej alla!

Verkar som jag äntligen är pågång att få äl efter mitt tidiga mf 1 april. Nytt Bim blir 6 maj, om ni vill lägga till mig i listan!

• HCS

Tack! Kul med så många samma dag

lanylena skrev 2015-04-23 10:22:28 följande:

Absolut :) Du är tillagd. Nu är vi ett gött gäng med BIM den 6/5!

• HCS

Usch ja. Jag är precis lika.. man måste bara veta hur det ligger till... när tänker du testa?

Mlan skrev 2015-04-23 11:25:54 följande:

Sorry! Såg att jag skrev fel 17/4 hade jag ÄL. :)

tiden efter ÄL till bim är outhärdlig!! Mitt kontrollbehov tar kål på mig haha. Man är otroligt hjälplös. Man har gjort vad man kan (förhoppningsvis)... :D

• HCS
    Mlan skrev 2015-04-23 11:43:49 följande:

Jag är lite kluven där, killen och jag åker till Köpenhamn 1-3 maj och rår om oss. Har bim 2 maj, vet inte om jag vågar testa innan. Antingen mår man skit eller så gör jag de bästa av situationen och slipper undra. Eller så går jag hela helgen ovetande och inbillad mig att jag är gravid och undviker allt som har med njutning och göra. Tror jag svara på mig själv där, nä jag vet inte. Kommer nog testa innan vi åker!

Har du haft ÄL? Och när har du bim?

Har äl nu och bim blir 6 maj ungefär. 

Skulle nog testa innan jag åker om jag var du! Då kan du ju njuta fullt ut, är du gravid så kan du mysa och vara glad att det faktist tog!

Håller tummarna för dig! Har du barn sen tidigare?
  • HCS
    Mlan skrev 2015-04-23 14:30:42 följande:

Det har du rätt i. Är bara så jäkla trött på att testa mig och få ett negativt resultat! Det tär ju något enormt på psyket...

Åh då får vi hoppas att de tar sig för er nu då! Håller tummarna.

Nej jag har inga barn sedan tidigare, bara en sen och tung abort i v.13.

Läste din blogg och såg att du hade barn sen tidigare, vilken lycka :) planerade ni den första? Isf tog det tid?

tack! Ja, hemskt jobbigt att få blanka test. 

Vi kom på i januari 2005 att vi ville försöka få barn. Missade den äl körde på februari och plussade i början av mars 2005. Tvåan bestämde vi oss för att köra på äl dagen, fick bara ett infall mitt i semstern och det tog sig också direkt. Helt sjukt, men fantastiskt!  Trean tog lite längre tid med ett mf och nu fick jag också tidigt mf på andra försöket. 

Hoppas du får ett fint plus innan ni ska iväg!
  • HCS

Så här har min stegring sett ut nu.. Hade äl smärta den 24-25 så ägget släppte då på mig. Hade temphöjning till igår. Sen har jag haft positiva två mornar på raken. Hade visserligen svagt streck på cb igår, men borde varit spök om inte min kropp fått helt fnatt efter mf och släppte ägg även den 15/4 då jag även hade symtom på ägglossning och stegring den 14e på ältest....?

Otti skrev 2015-04-27 05:36:33 följande:

Men alltså trodde ägget släppte igår???

• HCS
    Otti skrev 2015-04-27 08:56:42 följande:
    okej... Hur mycket höjs din temp med?
    Kollade min och den höjdes med 0,2 till idag (men låg på den tempen häromdagen med så tror inte att det är rätt...)
    okej... Hade tänkt att kolla på cb med men det var fortfarande fast gubbe på den från i lördags morse. Försvinner inte den gubben så man kan använda den igen?
    Brukar höjas från 36.9 till 37.3 ca..
  • HCS

Hej och Grattis!!

lawendel skrev 2015-04-27 09:16:49 följande:

Hoppar in här! Tanken var att vi skulle börja med en trea i juli men gifte oss i lördags och på natten så blev vi visst lite sugna på att tjuvstarta haha. Är ganska oregelbunden men brukar känna av min ägglossning, dock inte så mycket denna månad men enligt appen var den igår. Bim blir runt den 10: e maj

• HCS
    Brinkly skrev 2015-04-29 15:22:00 följande:

Smygtestade idag (ej morgon urin). Tyvärr neg bim-8. :(

HÅller tummarna för att det bara var för tidigt Hur många dagar efter äl?
Svar på tråden BIM maj 2015