BIM maj 2015
Hej alla!
Verkar som jag äntligen är pågång att få äl efter mitt tidiga mf 1 april. Nytt Bim blir 6 maj, om ni vill lägga till mig i listan!
Hej alla!
Verkar som jag äntligen är pågång att få äl efter mitt tidiga mf 1 april. Nytt Bim blir 6 maj, om ni vill lägga till mig i listan!
Tack! Kul med så många samma dag
Absolut :) Du är tillagd. Nu är vi ett gött gäng med BIM den 6/5!
Usch ja. Jag är precis lika.. man måste bara veta hur det ligger till... när tänker du testa?
Sorry! Såg att jag skrev fel 17/4 hade jag ÄL. :)
tiden efter ÄL till bim är outhärdlig!! Mitt kontrollbehov tar kål på mig haha. Man är otroligt hjälplös. Man har gjort vad man kan (förhoppningsvis)... :D
Jag är lite kluven där, killen och jag åker till Köpenhamn 1-3 maj och rår om oss. Har bim 2 maj, vet inte om jag vågar testa innan. Antingen mår man skit eller så gör jag de bästa av situationen och slipper undra. Eller så går jag hela helgen ovetande och inbillad mig att jag är gravid och undviker allt som har med njutning och göra. Tror jag svara på mig själv där, nä jag vet inte. Kommer nog testa innan vi åker!
Har du haft ÄL? Och när har du bim?
Det har du rätt i. Är bara så jäkla trött på att testa mig och få ett negativt resultat! Det tär ju något enormt på psyket...
Åh då får vi hoppas att de tar sig för er nu då! Håller tummarna.
Nej jag har inga barn sedan tidigare, bara en sen och tung abort i v.13.
Läste din blogg och såg att du hade barn sen tidigare, vilken lycka :) planerade ni den första? Isf tog det tid?
Har precis haft ägglossning så mitt nya bim är 7/5! Om du vill ändra i listan lanylena
Så här har min stegring sett ut nu.. Hade äl smärta den 24-25 så ägget släppte då på mig. Hade temphöjning till igår. Sen har jag haft positiva två mornar på raken. Hade visserligen svagt streck på cb igår, men borde varit spök om inte min kropp fått helt fnatt efter mf och släppte ägg även den 15/4 då jag även hade symtom på ägglossning och stegring den 14e på ältest....?
Men alltså trodde ägget släppte igår???
Hej och Grattis!!
Hoppar in här! Tanken var att vi skulle börja med en trea i juli men gifte oss i lördags och på natten så blev vi visst lite sugna på att tjuvstarta haha. Är ganska oregelbunden men brukar känna av min ägglossning, dock inte så mycket denna månad men enligt appen var den igår. Bim blir runt den 10: e maj
Smygtestade idag (ej morgon urin). Tyvärr neg bim-8. :(