BIM maj 2015
Hoppar in här! Är 21 och planerar första barnet'
mensen tog slut så beräknad ÄL 27/4 och BIM runt den 11/5! :)
Hoppar in här! Är 21 och planerar första barnet'
mensen tog slut så beräknad ÄL 27/4 och BIM runt den 11/5! :)
Jag hoppar in här. Jag har BIM i mitten på maj, ca 10-11/5. Första försöket för oss så får se om det blir något. Har just nu ÄL. :)
Vad roligt! Jag har inte gjort något test på ÄL, vi kör så det ryker istället ;) men jag vet ju på ett ungefär när jag har ÄL & det är nu :)
Då får vi se runt den 11-12/5 kanske, när man vågar sig på att ta ett test ;)
Jag kommer inte testa mig förrän BIM + några dagar till.
Jag sitter o väntar på denna jäkla ÄL som inte vill släppa. Har testat sen i månades och visst lite stegring är där på stickorna men för Sören det ska ju vara nu till helgen.( använder dock de billiga stickorna) Äh vi kör på varje dag nu i allafall fram till den 28e sen varannan dag.
Jag är väldigt känslig i det området och brukar känna minsta lilla. Och jäklar vad det sticker i äggstockarna. Kan även känna lite hugg om dagen. Aldrig kännt så, hoppas på att det inte är inbillning :p
Finns det inte möjlighet att två ägg kan släppas? Därför du fått stegring igen? Kan ha läst om det någonstans..
Ja en gång om dagen vid samma tidpunkt, ska man ta flera gånger?? haha..
Vi har ju haft sex varje dag sen den 24e för att inte missa något och innan dess varannan. så det ska ju inte vara något problem att ha pricka fel. men vill ju ha kolla på vilken dag jag ÄL så man slipper köppa test varje månad.
aja jag får väl fortsätta testa tills BIM ialla fall..
Välkommen till min värld! Sååå drygt med utdragen äl! Senaste cykeln hade jag jämnstarkt utslag på stickorna (typ samma som dig) i över en vecka, sen fick jag aningen starkare nån dag, för att sen bli svagare igen!
Trodde först att jag inte hade äl alls, men det stigande tempen bekräftade att ägget trots allt släppt, så de där testerna kan minst sagt vara missvisande i vissa fall!
Vad roligt! Vilken kommun?
Ja, mina vänner! Jag har varit gasig i magen (mycket), mycket vätska i kroppen, illamående, yr, ilningar i ryggen etc. etc.
Hade bara ett clearblue hemma, har BIM på söndag (3/5), och testen skulle komma på måndag (har varit testoman, och nu ville jag ta det lugnt. Men nu när kvällsillamående och ilningar i ryggen kom, så skrek ryggen åt mig att gå ner och ta det jäkla testet. Alla jäkla stickor har bara lurats!
Och mycket riktigt! Jag kan inte riktigt fatta det Jag och karln är helt skakiga! Visst är det sant va?
Antingen så har du inte haft ÄL än eller så är du preggo! ;)
Såklart vändes bilden. Det är testet längs ner!