• Zeeeeta

BIM maj 2015

Hänger på här! 

Hade ÄL 14/5 och BIM nu den 28/5.
    Jag har haft lite "mensvärk" i cirka 3 dagar nu och gasig i magen...

Tycker också att bröstvårtorna börjar ömma lite smått, men sen vet man inte hur mycket man känner efter bara för att heller Skäms

Tänkte försökte vänta med testet tills fredagen den 29/5 om inte mensen kommer... Men så svååårt att vänta!!

Första försöket men hoppas hoppas hoppas!

• Zeeeeta

Har som dov mensvärk i tjejmagen, ömma bröstvårtor, strålande känsla ibland från bröstet till armhålan, svagt illamående och tappad matlust... Räknar ner tills torsdag då det är BIM... nervös!Skäms

• Zeeeeta

Orkade inte vänta, hade en stav från testlagret hemma, och testade negativt... 

Ska ha min mens på torsdag, så förhoppningsvis va det förtidigt..

Jag har haft mensvärk i över 1 vecka snart, tappad matlust, mår illa till och från samt ömma bröstvårtor..

Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? När man googlar läser man mycket negativt...

På onsdag ska jag testa med CB iallafall, och hoppas på ett positivt resultat!

• Zeeeeta
    Maj18 skrev 2015-05-25 16:40:34 följande:
    Då är vi i samma sits ungefär. Testade igår och ska få mens på torsdag. Hoppas vi har testat för tidigt. Hade oxå test från testlagret. Ska dom vara lite sämre?? Har inte läst på om gravtest. Åhh hoppas verkligen att mensen inte kommer för oss båda!
    hur länge ska du vänta till tror du innan du testar igen? Jag funderar på onsdag morgon :)
  • Zeeeeta
    Brinkly skrev 2015-05-25 17:24:06 följande:

Vet många som testar neg på bim och sen plussat... Det finns hopp Zeeeeta och Maj18.

Hoppas ni plussar snart!

Ja, jag har läst det, men man vill ju veta nu nu nu! ;)
  • Zeeeeta
    GlitterLina skrev 2015-05-25 18:47:43 följande:

Jag ska testa i morgon bitti, håll tummarna snälla

Håller tummar och tårGlad
  • Zeeeeta
    Maj18 skrev 2015-05-25 22:37:07 följande:
    Jag har ju beställt en massa test hem så jag är ju så sugen på att testa hela tiden :))

Men jag ska nog försöka hålla mig till torsdag eller fredag. Har du testat igen??

Jag testade nyss nu på morgonen, med testlagrets sticka.

Inget direkt synligt positivt, men om man vinklade stickan lite hit och dit kanske jag skymtade början till ett sträck till..

Väntar på att ett clearblue ska ramla ner i brevlådan, men tar nog inte det förens torsdag nu! Om jag kan hålla mig vill säga ;)

Symtomen ökar dock så hoppas på det bästa :)

• Zeeeeta

Imorgon bitti ska jag testa!

Vill bara gå och lägga mig så att det blir morgon snabbt!

BIM-1 imorgon

Svar på tråden BIM maj 2015