Inlägg från: Rebecca 869 |Visa alla inlägg
  • Rebecca 869

BIM maj 2015

Hej!

Hoppar gärna in här!
    Jag och Sambon är inne på vårt tredje försök med barn nr 2. hoppas att det går vägen!!
    Har BIM idag (19/5) men ingen mens än.
    Enda känningarna jag har är ont i svanken, ungefär vid det ställe jag fick problem med då jag väntade vårt första barn. och brukar inte ha ont i svanken innan mens, och är ofta hungrig.

annars inga särskilda symptom men man hoppas ju ändå. tänkte ta ett test imorgonbitti om inte tant röd dyker upp innan dess vill säga.

Lycka till Alla med bebisverkstan!! =) och Grattis till alla som plussat! =)

• Rebecca 869

Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?

helt överlycklig! !!

• Rebecca 869

Växtvärk ska det stå. Typ som mensvärk men inte riktigt.

Inga ömma bröst eller illamående eller nåt annat. Mår som vanligt så har liksom inte riktigt fattat det än. Glad överraskning denna månaden! !! Lycka nu till ni andra med! !

Hoppas denna lilla skatt mår bra hela graviditeten och allt går bra! !!!

?

• Rebecca 869

Jag hade beräknad mens igår så jag testade med vanlig cb imorse med morgonurin och blev ett plus direkt typ.

Och den digitala nu i Em. Min mens har varit lite oregelbunden men runt 29/30 dagars lång cykel.

Fick starkt plus 2 dagar efter bim med första barnet också.

Tack alla! !! ???

Svar på tråden BIM maj 2015