• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lanylena

Vad tror ni? Ligga ikväll eller? Ser ut som att det ska bli positivt typ imorgon..! Enligt FL är det inte dags förrän 23/4, och enligt P Tracker appen den 25/4? Tokigt! Tur att jag lyssnade på kroppen och testade idag. Sugen och lite flytningar.

• EliWe
    lanylena skrev 2015-04-19 20:20:26 följande:

Vad tror ni? Ligga ikväll eller? Ser ut som att det ska bli positivt typ imorgon..! Enligt FL är det inte dags förrän 23/4, och enligt P Tracker appen den 25/4? Tokigt! Tur att jag lyssnade på kroppen och testade idag. Sugen och lite flytningar.

absolut ligga! 
    Det är väl bara bra att ha spermier i kroppen då ägget släpper, ni kan ju ligga imorgon ockå för att öka chansen.
    Eller är det inte bra att ligga varje dag? 
  • cleo
    Kolan91 skrev 2015-04-19 20:19:42 följande:

Jag förstår! Inte kul att behöva vänta men snart tar det sig ska du se! :)

Hur gamla är du och din partner? Vart bor du i Sverige?

Ja, jag hoppas verkligen det :) jag är 20 år och han 21 :) ni då?
  • Brinkly

Hej!

Då var jag här. Äl 21 (enligt mig) eller 22 (enligt app). Bim 6/5.

Dagens ÄL-test visar att det närmar sig. Håller tummarna för mig och er andra!

• halo83

varnar lite för sofi ägglossningstest. köpte en enhet med 7 test och en refill med 7 tester till.. hade alltså 14 tester.. 1 av 14!!!! tester visade ett resultat! resten blev det felmeddelande på...
    så i morgon är det jag som går till apoteket å köper clear blue!!

• isali

Första gången strecket är starkare än kontrollstrecket, haha. Hoppas nu jag har ÄL som beräknat! Alltså stämmer det in på rätt datum. 20/4 förhoppningsvis.

Så BIM blir 4/5! Det får du gärna skriva in lanylena ;) Woho! Skönt att äntligen ha ett Bim datum. Min cykel är hittills 44 dagar lång, vilket skämt!

• Desideri

Idag har jag fått den där typiska äl smärtan som inte går att ta miste på så ÄL är alltså igång. Men sambon vill inte försöka. Vi hade bestämt att börja 22e som tidigast och dessa ynka 3 dagar spelar tydligen jättestor roll. Känner mig så besviken och ledsen som nu får vänta 1 månad för att äl kom 3-5 dagar tidigare än tänkt. :/

• isali
    lanylena skrev 2015-04-19 20:30:41 följande:

Här kommer bilden också.

Coolt! Vi är rätt synkade ;) ska bli kul att följa dig!
  • isali
    Desideri skrev 2015-04-19 21:52:28 följande:

Idag har jag fått den där typiska äl smärtan som inte går att ta miste på så ÄL är alltså igång. Men sambon vill inte försöka. Vi hade bestämt att börja 22e som tidigast och dessa ynka 3 dagar spelar tydligen jättestor roll. Känner mig så besviken och ledsen som nu får vänta 1 månad för att äl kom 3-5 dagar tidigare än tänkt. :/

Men va? Det lät ju töntigt! Våldta honom!

Har du tagit ett ÄL test? Just in case!
Svar på tråden BIM maj 2015