BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Vad tror ni? Ligga ikväll eller? Ser ut som att det ska bli positivt typ imorgon..! Enligt FL är det inte dags förrän 23/4, och enligt P Tracker appen den 25/4? Tokigt! Tur att jag lyssnade på kroppen och testade idag. Sugen och lite flytningar.
Vad tror ni? Ligga ikväll eller? Ser ut som att det ska bli positivt typ imorgon..! Enligt FL är det inte dags förrän 23/4, och enligt P Tracker appen den 25/4? Tokigt! Tur att jag lyssnade på kroppen och testade idag. Sugen och lite flytningar.
Här kommer bilden också.
Jag förstår! Inte kul att behöva vänta men snart tar det sig ska du se! :)
Hur gamla är du och din partner? Vart bor du i Sverige?
Hej!
Då var jag här. Äl 21 (enligt mig) eller 22 (enligt app). Bim 6/5.
Dagens ÄL-test visar att det närmar sig. Håller tummarna för mig och er andra!
varnar lite för sofi ägglossningstest. köpte en enhet med 7 test och en refill med 7 tester till.. hade alltså 14 tester.. 1 av 14!!!! tester visade ett resultat! resten blev det felmeddelande på...
så i morgon är det jag som går till apoteket å köper clear blue!!
Första gången strecket är starkare än kontrollstrecket, haha. Hoppas nu jag har ÄL som beräknat! Alltså stämmer det in på rätt datum. 20/4 förhoppningsvis.
Så BIM blir 4/5! Det får du gärna skriva in lanylena ;) Woho! Skönt att äntligen ha ett Bim datum. Min cykel är hittills 44 dagar lång, vilket skämt!
Idag har jag fått den där typiska äl smärtan som inte går att ta miste på så ÄL är alltså igång. Men sambon vill inte försöka. Vi hade bestämt att börja 22e som tidigast och dessa ynka 3 dagar spelar tydligen jättestor roll. Känner mig så besviken och ledsen som nu får vänta 1 månad för att äl kom 3-5 dagar tidigare än tänkt. :/
Här kommer bilden också.
Idag har jag fått den där typiska äl smärtan som inte går att ta miste på så ÄL är alltså igång. Men sambon vill inte försöka. Vi hade bestämt att börja 22e som tidigast och dessa ynka 3 dagar spelar tydligen jättestor roll. Känner mig så besviken och ledsen som nu får vänta 1 månad för att äl kom 3-5 dagar tidigare än tänkt. :/