BIM maj 2015
Okej har bara fått så typ 1 ggr på en dag och sen brukar det ha blivit svagare igen.. Men då borde det ju släppa ikväll/imorn iaf..
Nu har testet börjar blovit svagt så ni får gärna ändra min äl till den 26/4 och lägga in bim 10/5 (fast mensen kommer väl komma om 5 dagar som den brukar..)
Men alltså trodde ägget släppte igår???
Så här har min stegring sett ut nu.. Hade äl smärta den 24-25 så ägget släppte då på mig. Hade temphöjning till igår. Sen har jag haft positiva två mornar på raken. Hade visserligen svagt streck på cb igår, men borde varit spök om inte min kropp fått helt fnatt efter mf och släppte ägg även den 15/4 då jag även hade symtom på ägglossning och stegring den 14e på ältest....?
[quote=75216510][quote-nick]Otti skrev 2015-04-27 08:56:42 följande:[/quote-nick]okej... Hur mycket höjs din temp med?
Kollade min och den höjdes med 0,2 till idag (men låg på den tempen häromdagen med så tror inte att det är rätt...)
okej... Hade tänkt att kolla på cb med men det var fortfarande fast gubbe på den från i lördags morse. Försvinner inte den gubben så man kan använda den igen?
Min gubbe försvann inte heller så fick köpa nytt paket,du kan däremot använda stickorna som blev kvar till nya hållaren..
Finns det inte möjlighet att två ägg kan släppas? Därför du fått stegring igen? Kan ha läst om det någonstans..
ÄL-lista
17/4 Mlan
19/4 Aniroma, crystalised
20/4 Syllin
21/4 lanylena, Brinkly
21-25/4 Symetrical
22/4 malink80, daoan
26/4 Ljh87
27/4 Hanzi
28/4 halo83, Angdev, Fronten
29/4 Otti, E90A
30/4 Kolan91
1/5 Jullan1989
1-2/5 cleo
2/5 debbie85
3/5 Spring16
6/5 Donner82
BIM-lista
27/4 Miniimy
2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised, Mlan, carolinewendel
3/5 Aniroma
4/5 isali
5/5 lott77
6/5 lanylena, malink80, Syllin, Brinkly, daoan
7/5 Ang82, HCS
8/5 Tett90
9/5 Erica1985
9-10/5 eg90
10/5 Ljh87, lawendel
10-11/5 Kixpix
11/5 sowe81, Hanzi
12/5 halo83, Angdev, Fronten
14/5 E90A, Fian88
14-15/5 cleo
15/5 Kolan91
16/5 debbie85, NellieMeja
17/5 Spring16, EliWe
18/5 Jullan1989
20/5 MartinaLarsen, Donner82
21/5 mkes
25/5 Moannaa
Trådens plus!
Miniimy BF 2/1-16
Fan Fan Fan!!! Vad trött jag blir på min kropp!!
Igår hade jag små hugg i magen och tänkte kanske fäster ägget nu? Fats det bara var äl +2-3 så trodde ju att det var alldeles för tidigt.
Idag börjar jag få mensvärk och börjat blöda lite. äl +3-4 denna gång.. Blir så jäkla trött! Och tempen låg på 36,9 idag med så är ju fortfarande något högre än vad den brukar....
Okej det var inte mensen som kom i torsdags.. Är på äl 5-6 idag. Har en mensvärk som kommer och går och blödit lite lite.. Tempen ligger fortfarande 0,4 över mot vad den brukar.
Sjunker tempen innan eller efter att mensen kommit?
Nej men mensen kom inte i helgen!! så är nu på äl+8!! Har blödit lite på förmiddagarna i helgen men inte mens och inte mensvärk som jag brukar ha.
Ingen riktig tempdipp än heller. Hade sjunkigt 0,1 till igår och ytterliggare 0,1 till idag men jag hoppas att jag hade haft munnen öppen!
Hugger och värker lite ibland i magen som det inte brukar göra.
Jag hoppas verkligen att mensen inte kommer!!!! Iaf iaf inte före helgen. Skulle vara så skönt om lutealfasen fixar till sig (såklart ännu mer om mensen inte kommer alls!!).
Så jäkla glad!!! Men kan inte tro på det än!! Tog först den vanliga och tyckte att hur kan det bli så starkt plus redan!? Så väntade en halv timme och pressde fram lite mer kiss haha och tog ett digitalt. Och ja positivt där med!!
Det häftiga är att jag vet verkligen när det fäste. I onsdags på äl+3 så kände jag stickningar och i torsdags började "mensvärken". Har sedan dess haft värk av o till och har redan börjat må lite illa igår och idag. Värken kommer mer och mer redan.
Så mycket känningar redan!?! Hur ska detta sluta haha!
Men det som gör mig lite orolig är att jag småblött ända sedan äl. Lite mer sen i torsdags men typ bara på förmiddagarna.
Vet att jag blödde typ en mens med sonen också men kommer inte ihåg när/hur mycket.