• Otti

BIM maj 2015

Brinkly skrev 2015-04-26 11:41:47 följande:
    Ser ut som det är fullt utslag tycker jag. Jag brukar få två dagar med fullt. Lycka till!
    Ja i verkligheten så är strecket tom stakare än det andra på alla 3.

Okej har bara fått så typ 1 ggr på en dag och sen brukar det ha blivit svagare igen.. Men då borde det ju släppa ikväll/imorn iaf..
  • Otti

Nu har testet börjar blovit svagt så ni får gärna ändra min äl till den 26/4 och lägga in bim 10/5 (fast mensen kommer väl komma om 5 dagar som den brukar..)

• Otti
    Fian88 skrev 2015-04-27 07:36:21 följande:
    Ser ut som att dagens är positivt! Stegringen kan ju gå upp och ner några gånger innan ägget släpper, kan vara kroppen som försökt innan men inte lyckades släppa.
    Ja strecket var starkare än kontrollstrecket. Men har ju redan haft två dagar med såna streck och igår kväll var det svagare och blödde liite så trodde verkligen att ägget hade släppt då..
    Men så får jag det här igen.. Fan kan inte kroppen bara bli normal!!
  • Otti
    HCS skrev 2015-04-27 08:42:06 följande:

Så här har min stegring sett ut nu.. Hade äl smärta den 24-25 så ägget släppte då på mig. Hade temphöjning till igår. Sen har jag haft positiva två mornar på raken. Hade visserligen svagt streck på cb igår, men borde varit spök om inte min kropp fått helt fnatt efter mf och släppte ägg även den 15/4 då jag även hade symtom på ägglossning och stegring den 14e på ältest....?

okej... Hur mycket höjs din temp med?
    Kollade min och den höjdes med 0,2 till idag (men låg på den tempen häromdagen med så tror inte att det är rätt...)
    okej... Hade tänkt att kolla på cb med men det var fortfarande fast gubbe på den från i lördags morse. Försvinner inte den gubben så man kan använda den igen?

• Otti
    halo83 skrev 2015-04-27 10:55:07 följande:

[quote=75216510][quote-nick]Otti skrev 2015-04-27 08:56:42 följande:[/quote-nick]okej... Hur mycket höjs din temp med?

Kollade min och den höjdes med 0,2 till idag (men låg på den tempen häromdagen med så tror inte att det är rätt...)

okej... Hade tänkt att kolla på cb med men det var fortfarande fast gubbe på den från i lördags morse. Försvinner inte den gubben så man kan använda den igen?

Min gubbe försvann inte heller så fick köpa nytt paket,du kan däremot använda stickorna som blev kvar till nya hållaren..

Men dumt!! Var ju liksom första testet som jag fick en fast gubbe på.. Och är ju ändå 10 nya stickor i frp....
  • Otti
    Hanzi skrev 2015-04-27 11:11:09 följande:

Finns det inte möjlighet att två ägg kan släppas? Därför du fått stegring igen? Kan ha läst om det någonstans..

oj jag vet faktiskt inte... Borde väl vara möjligt... Haha tvillingar nästa ;P
  • Otti
    lanylena skrev 2015-04-28 09:22:30 följande:

ÄL-lista

17/4 Mlan
    19/4 Aniroma, crystalised
    20/4 Syllin
    21/4 lanylena, Brinkly
    21-25/4  Symetrical
    22/4 malink80, daoan
    26/4 Ljh87
    27/4 Hanzi
    28/4 halo83, Angdev, Fronten
    29/4 Otti, E90A
    30/4 Kolan91
    1/5 Jullan1989
    1-2/5 cleo
    2/5 debbie85
    3/5 Spring16
    6/5 Donner82

BIM-lista 

27/4 Miniimy
    2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised, Mlan, carolinewendel
    3/5 Aniroma
    4/5 isali
    5/5 lott77
    6/5 lanylena, malink80, Syllin, Brinkly, daoan
    7/5 Ang82, HCS
    8/5 Tett90
    9/5 Erica1985
    9-10/5 eg90
    10/5 Ljh87, lawendel
    10-11/5 Kixpix
    11/5 sowe81, Hanzi
    12/5 halo83, Angdev, Fronten
    14/5 E90A, Fian88
    14-15/5 cleo
    15/5 Kolan91
    16/5 debbie85, NellieMeja
    17/5 Spring16, EliWe
    18/5 Jullan1989 
    20/5 MartinaLarsen, Donner82
    21/5 mkes
    25/5 Moannaa

Trådens plus!
    Miniimy BF 2/1-16

du får gärna ändra min äl till 26/4 och lägga in bim 10/4 (även fast mensen säkert kommer komma i helgen..)
  • Otti

Fan Fan Fan!!! Vad trött jag blir på min kropp!!
    Igår hade jag små hugg i magen och tänkte kanske fäster ägget nu? Fats det bara var äl +2-3 så trodde ju att det var alldeles för tidigt.
     Idag börjar jag få mensvärk och börjat blöda lite. äl +3-4 denna gång.. Blir så jäkla trött! Och tempen låg på 36,9 idag med så är ju fortfarande något högre än vad den brukar....

• Otti
    soofa skrev 2015-04-30 09:29:45 följande:
    Nidblödning kanske? Hoppas!
    Man kan ju hoppas men då mensen har kommit ca 5 dagar efter äl sen jag slutade med p-piller så tror jag inte det... Och det känns precis som mensvärken... Men ska till gyn den 8:e så hoppas att de kan ge mig ett mirakelpiller!
  • Otti

Okej det var inte mensen som kom i torsdags.. Är på äl 5-6 idag. Har en mensvärk som kommer och går och blödit lite lite.. Tempen ligger fortfarande 0,4 över mot vad den brukar.

• Otti
    Symetrical skrev 2015-05-02 11:13:29 följande:
    Bådar ju gott! Kanske nidis då..?!
    Kanske! Fast nu känns det som att den är påväg :(
  • Otti

Nej men mensen kom inte i helgen!! så är nu på äl+8!! Har blödit lite på förmiddagarna i helgen men inte mens och inte mensvärk som jag brukar ha.
    Ingen riktig tempdipp än heller. Hade sjunkigt 0,1 till igår och ytterliggare 0,1 till idag men jag hoppas att jag hade haft munnen öppen!
    Hugger och värker lite ibland i magen som det inte brukar göra.
    Jag hoppas verkligen att mensen inte kommer!!!! Iaf iaf inte före helgen. Skulle vara så skönt om lutealfasen fixar till sig (såklart ännu mer om mensen inte kommer alls!!).

• Otti

Så jäkla glad!!! Men kan inte tro på det än!! Tog först den vanliga och tyckte att hur kan det bli så starkt plus redan!? Så väntade en halv timme och pressde fram lite mer kiss haha och tog ett digitalt. Och ja positivt där med!!

Det häftiga är att jag vet verkligen när det fäste. I onsdags på äl+3 så kände jag stickningar och i torsdags började "mensvärken". Har sedan dess haft värk av o till och har redan börjat må lite illa igår och idag. Värken kommer mer och mer redan.

Så mycket känningar redan!?! Hur ska detta sluta haha!

Men det som gör mig lite orolig är att jag småblött ända sedan äl. Lite mer sen i torsdags men typ bara på förmiddagarna.

Vet att jag blödde typ en mens med sonen också men kommer inte ihåg när/hur mycket.

• Otti
    Symetrical skrev 2015-05-05 10:16:35 följande:
    Åh, gud vad kul vännen! Stort grattis!

Ytterligare en som motbevisar tesen att man inte kan bli gravid med för kort lutealfas. Ger en annan hopp!
    Tack!!!!!
    Ja men eller hur! Tror ju verkligen att min ägg fäste på äl+3-4 nånting så det hann före mensen!! Så gäller att man har snabba rackare ;) haha
    Jag håller tummarna att du också får ett plus snart!!

Svar på tråden BIM maj 2015