BIM maj 2015
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Tråkigt ni som börjat få spottings!
Finns det någon junitråd? Känner att jag inte riktigt passar in i maj/juni-tråden eftersom nästa bim är i slutet av juni för mig.
Kan inte nån ändra min bim till 21:e? Vill ha samma som mkes.
/mogen som få
Här kommer ett från eftermiddagen. Jag ser fortfarande en skugga. :) Vad tror ni? :)
Hahahahaha! Åh, jag förstår! Men ett gravtest blir ju positivt från en dag till en annan trots allt! Vilken cykeldag var du på? Äl+9? (inget minne ) Lika bra att slösa upp de billiga testerna så du kan köpa ett vettigt tycker jag.
Debbie85
Vissa kvinnor har lägre hcg-halt och vissa kvinnor har hög hcg-halt. Visar det inget fastän BIM har passerat får man nog invänta mens, eller får man söka hjälp på VC eller liknande om mensen inte har kommit.
På mig själv visade det positivt på BIM-7.
Som sagt, det är olika från kvinna till kvinna.
Men då är det ju inte så konstigt att du fick negativt. Jag plussade på ÄL+9 förra gången så det är en bra dag för testande. Hur många dagar efter ÄL började du känna av sticken?
Haha! Snark. Män.
Jag tror det är bebisen som gottar in sig i slemhinnan!
Varför skulle det vara vilseledande med BIM? :)
Dagarna var ju närmare BIM än ÄL ;)
Ok, då vet jag! Då så! Behåll hoppet ända tills mensen kommer! (Riktat till alla i tråden.)
För mig som räknar +äl alltså. Inte att du går runt och vilseleder folk, haha.
Grattis till er som plussat!
Dock hoppas jag att vi inte ses i en bf maj-tråd.
Såg nu :) jag försökte ta en bild men när jag försöker ta blir det bara suddigt och syns inge bra?!
Ska testa imorgon eller på söndag igen :)
Åh, följer er med spänning!
Vet inte hur många gånger jag sprungit på toa idag bara för att se om mensen kommit :P
Hahaha. Jag kör imorgon då!
Åh nej! När är det du har BIM? Tisdag?
Hahaha! Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag ser tydligt strecket. Vet inte hur tydligt det syns på bild. ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Min lilla dotter ska bli storasyster.