• tiden

Jag kommer fram till dig säger att du är en vacker kvinna hur reagerar du?

Jag ser dig på stan, är själv en kvinna, kommer fram till dig kvinna och säger att du är vacker och frågar efter ditt nummer, hur reagerar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag kommer fram till dig säger att du är en vacker kvinna hur reagerar du?
  • LaLola

Jag tackar o tänker "är karln blind eller bara desperat."

• Kereza

Skulle aldrig falla mig in att ge mitt nummer bara för att han gillar min ytliga genetiska uppsättning - en slumpgenerator utgör fan ingen stabil bas för förhållande. Möjligen om jag bara letar ett ONS - men isf ska det framgå Jävligt tydligt från början att det bara är det det gäller.

• Lilje

Gulligt, men störande. Jag kommer (som jag brukar) undra om du kommer limma på mig i en evighet och bli jobbig. Det här händer rätt ofta där jag bor och är mest störande, tyvärr.

• lövet2

Jag skulle tycka det var fruktansvärt obehagligt. Skulle nog bara gå därifrån.

• tiden
    Dr Nail skrev 2015-04-12 11:51:57 följande:

Lebb?

Nej var bara med om det igår att en kvinna kom fram till mig å ville ha mitt nummer. Visste inte hur jag skulle reagera :)
  • Lilje
    tiden skrev 2015-04-12 13:07:16 följande:
    Nej var bara med om det igår att en kvinna kom fram till mig å ville ha mitt nummer. Visste inte hur jag skulle reagera :)
    Du kan ju reagera på samma sätt som om det vore en man?
  • lövet2
    Lilje skrev 2015-04-12 13:43:18 följande:
    Du kan ju reagera på samma sätt som om det vore en man?
    Jag skulle inte reagera likadant. Med en kvinna tror jag inte jag skulle känna mig hotad på samma sätt.
  • tiden
    lövet2 skrev 2015-04-12 14:11:25 följande:

Jag skulle inte reagera likadant. Med en kvinna tror jag inte jag skulle känna mig hotad på samma sätt.

Precis. Jag kände mig inte trängd. Hon var vacker också. Kanske borde gett numret
  • Beverly Marsh

Mitt nummer ger jag inte ut till någon men hon hade ju kunnat få adda mig på FB eller så Tungan ute

• Anonym (vet hut människa!)

Jag tror hon är lesbisk eller söker plus size fotomodeller, eller så söker hon en kvinna åt sin son eller åt en bekant. Jag undrar nog varför hon vill ha numret utan att klargöra varför. Vacker är inte en orsak.

• fluu

Var jag ute själv hade jag sagt typ "tack, men nej tack", hade barnet varit med så hade jag sagt typ "jaha, tycker du det" eller så.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    fluu skrev 2015-04-12 18:24:12 följande:
    Var jag ute själv hade jag sagt typ "tack, men nej tack", hade barnet varit med så hade jag sagt typ "jaha, tycker du det" eller så.
    Och avlägsnar mig rätt snabbt. Samma hade gällt om du varit man.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mrs D

Säger tack för komplimangen men ger inte ut mitt nummer.

• Anonym (Anna)

Jag skulle tyckt att det vore lite konstigt särskilt om hon bad om mitt nummer. Samma gäller om det vore en man.

Om hon bara kom fram spontant och sa "ursäkta jag ville bara säga att jag tycker att du har en fin jacka/snygg frisyr (el dyl.)" då hade jag nog mest tyckt att det varit trevligt och blivit glad (om hon gått sen och inte bett om mitt nummer).

• Mamori

Konstigt att be om numret sådär. En komplimang hade jag blivit glad av. Hade hon sedan stannat och vi hade pratat en stund och samtalet flöt på bra och var trevligt, då hade hon kunnat fråga om mitt nummer sedan när vi skulle skiljas åt.

Svar på tråden Jag kommer fram till dig säger att du är en vacker kvinna hur reagerar du?