Inlägg från: Anonym (Han) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Han)

Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?

Nu har jag ingen tjej då jag är kvinna själv. Men jag har en man och det är många som flirtar med honom då han är JÄVLIGT het helt enkelt. Så jag klandrar dom inte. Tycker det är gulligt och lite spännande om jag ska vara ärlig. HAN däremot märker det knappt. Haha

• Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:00:39 följande:
    Tro mig han märker, men han vill inte säga det framför dig och han njuter av det och förstår att du blir svartsjuk och vill ha honom mera.
    Svartsjuk? Jag blir inte svartsjuk. Läste du ens vad jag skrev? Jag tycker det är SPÄNNANDE och gulligt.
  • Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:00:39 följande:
    Tro mig han märker, men han vill inte säga det framför dig och han njuter av det och förstår att du blir svartsjuk och vill ha honom mera.
    Haha sen känner inte du min man. Han har av olika anledningar svårt att tro att andra finner honom attraktiv. Han var mobbad i skolan för att han var "ful" och "fet" och det sitter hårt än. Nu har han tränat upp värsta fit kroppen men det är för hans och min skull. Han är också jävligt snygg utseendemässigt. På fester vi går på är det alltid tjejer som står och slänger med håret och fnittrar framför honom. Han är trevlig men inte flirtig. Om någon säger att han är snygg säger han bara "jaha tack."
  • Anonym (Han)

Personligen skulle jag nog vilka se honom kyssa en annan tjej. Skulle gå igång på det. Han skulle kunna gå längre också. Tänder på tanken att han gör det skönt för någon annan. Men han har inte samma fantasi. Haha

• Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:18:23 följande:
    Om han har svårt att acceptera att han är snygg, vad tycker han om dig?
    Tycker han att du är sexigaste?
    Skulle han ha emot om någon flörtade med dig och kanske lite mer?
    Han älskar inte min för hur jag ser ut. Av oss två är han nog den som är mer svartsjuk. Men hade någon flirtat med mig hade han nog inte gjort en stor sak av det. För vi litar på varandra och är väldigt trygga i vårt förhållande.
  • Anonym (Han)
    Anonym (Hsn) skrev 2015-04-16 11:29:38 följande:
    Nej han tänder INTE på kyssar eller sex utanför förhållandet. Det är MIN fantasi inte hans. Vi är olika personer. Han tycker jag är

sexig ja. Han älskar min lukt hur jag rör mig. Mitt skratt och min rumpa. smile5.gif men nej han skulle INTE uppskatta om jag kysste någon annan. För honom är det otrohet. Så då gör jag såklart inget han inte skulle gilla. För det är HONOM jag älskar och vi har varit tillsammans i 10år snart.
    Skriver från mobilen så man måste skriva in sitt nic varje gång. Blev fel det är alltså "Han" som skrev detta inte hsn. : )
  • Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:34:13 följande:
    Grattis för 10 års förhållandet, men hur känns det innerst inne, när du har en fantasi som du inte får uppleva det.
    Drömmer du om det, eller vad? någon gång kommer det att kväva dig och till slut kommer du att göra det.
    Eller så kanske du har redan gjort det, men du är väldigt diskret och han får inte veta det.
    Vet han att du chattar?
    Va citerade du rätt nu? Vadå JAG kan inte förverkliga någon fantasi utan honom, jag vill att HAN gör det skönt för en annan kvinna. JAG har ingen fantasi att vara med en annan man. Undrar om du ens läser vad jag skriver?! Verkar inte som det, nej min fantasi att se HONOM med en annan kvinna är inte viktigare för mig än mitt förhållande. Han vill inte ha någon annan. Han är extremt trogen och skulle aldrig komma på tanken att kyssa någon annan även fast jag skulle tycka det vore hett. Nej jag känner mig inte kvävd. Jag känner mig inte olycklig det känns inte som jag saknar något. Varför är det svårt för dig att förstå att jag är LYCKLIG trots 10år tillsammans och även barn?
  • Anonym (Han)
    Kevin49 skrev 2015-04-16 11:34:13 följande:
    Grattis för 10 års förhållandet, men hur känns det innerst inne, när du har en fantasi som du inte får uppleva det.
    Drömmer du om det, eller vad? någon gång kommer det att kväva dig och till slut kommer du att göra det.
    Eller så kanske du har redan gjort det, men du är väldigt diskret och han får inte veta det.
    Vet han att du chattar?
    Chattar? Vad snackar du om? VAKNA!! Jag chattar inte med någon. Har inget intresse av andra män. Haha du verkar ju inte kunna läsa. Jag tänder på tanken att "HAN HAR SEX MED EN ANNAN KVINNA" fattaru?!
Svar på tråden Vad skulle du göra om du märker att din granne flörtar med din tjej?