Nordic IVF Center Göterborg
Äntligen har vi fått en kallelse efter många månaders väntan. (Använde vårdgarantin till slut och valde Nordic). Någon mer som har första besök i oktober?
Äntligen har vi fått en kallelse efter många månaders väntan. (Använde vårdgarantin till slut och valde Nordic). Någon mer som har första besök i oktober?
Är ni nöjda med nordic? Vi har försökt i 2 år. Väntar på hjälp från Sahlgrenska men nu pga vårdgarantin så valde vi nordic. 7 mån väntetid på Sahlgrenska, så vi bestämde oss för att köra på nordic.
Jag har gjort mina behandlingar på Nordic (helt privat) och vi är mycket nöjda så här långt!
Alla vi har träffat eller pratat med på telefon har varit trevliga och det känns som om de verkligen bryr sig.
Hej.
Vi skall göra vårt andra försök nu i oktober på Nordic. Jag valde dem utifrån att de hade bra statistik. Men som sagt den kan vara svår att tolka. ?
Vi gick på en annan hwm klinik där de rekommenderade Nordic i Just Göteborg, inte Malmö samt en annan klinik i sthlm. Vi valde nordic. Skall göra långa protokollet denna gång.