• Pipam

Nordic IVF Center Göterborg

Igår var vi på vårt första planeringsbesök! Vi har gjort utredningen vid kvinnokliniken och var det sista paret som fick betalningsförbindelse tillbaka från Sahlgrenska pga väntetiderna. Är så nöjd med informationen, bemötandet och allt.

Får jag mens innan 30 dec så ska jag vänta till nästa cykel, får jag efter 30 dec så ska jag köra direkt!

Jag har PCOS och jag får ju aldrig typ aldrig mens men jag lär få den nu.... Känns lite så. Har gjort en trippelkur pergotime och bör enligt uträkning få mens nu i helgen! Kul att vi är flera som gör detta "tillsammans".

• Pipam

Jag har vart sjukt känslig idag och lipade på jobbet... Och sen hemma... Är trött, hängig. Tror fan jag får mens imorgon.. Brukar vara helt överkänslig dagen innan det sätter igång.

• Pipam

Pumkinspice, det är säkert medicinerna som gör dig trött!

Ingen mens här men känns som det är på G hela tiden. Ska göra ett gravtest men har inga förhoppningar.

• Pipam

Har testat både igår och idag. Tycker mig se en skugga men det gjorde jag en annan månad också med detta testet och då vad det ingenting. Är billiga från testlagret. En vän som fick svagt svagt pluss förra graviditeten och sedan blev starkt var helt övertygad om att det var ett pluss förra gången men det var det inte :( får köpa andra på Apoteket tror jag.

• Pipam

Ingen mens än heller men mensvärk och ont i ryggen.

Beställde alla mediciner igår :)

• Pipam

Jag har gjort en trippelkur med pergotime och börjar med IVF nu på nästa cykel. (Om jag inte är gravid då men det tror jag verkligen inte)!

Men jag hade BIM igår.

Håller tummarna stenhårt för dig lotten :)

• Pipam

Testet jag tog nu på kvällen var starkare än på morgonen men fortfarande svagt. Behöver dock inte anstränga mig att se det och det syns i alla typer av ljus...

Undra om jag fan har plussat!!

Får vänta till morgonen med att se vad som hänt över natten!

• Pipam

Inga Stickor kvar... Och CB visar så svagt så det kan vara inbillning. Vågar inte hoppas :(

Har du testat än eller håller du dig till testdagen?

• Pipam

Grattis grattis grattis Lotten!!!!!!!!

Vilken härlig julklapp <3

Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg