• Isaake

Nordic IVF Center Göterborg

Hej
    Jag har fått 3 missfall samt har en dotter på 3,5 på naturligväg. Imorgon får jag mensen och snart börjar jag med sprutorna. Jag går på calanderska i Gbg. Jag vill säga till dig som började blöda att det behöver inte vara ngn fara! När jag har gravid med min dotter Inez kom det en blödning som var klart blod. Min svärmor blödde flera gånger under hennes graviditet. Klart man blir orolig men tänk positivt.????????????

• Isaake
    Isaake skrev 2016-01-11 16:52:25 följande:

Hej
    Jag har fått 3 missfall samt har en dotter på 3,5 på naturligväg. Imorgon får jag mensen och snart börjar jag med sprutorna. Jag går på calanderska i Gbg. Jag vill säga till dig som började blöda att det behöver inte vara ngn fara! När jag har gravid med min dotter Inez kom det en blödning som var klart blod. Min svärmor blödde flera gånger under hennes graviditet. Klart man blir orolig men tänk positivt.????????????

Oj skulle bli en glad gubbe och inte 100?:)
  • Isaake

Jag förstår, skulle själv reagerat så men jag håller tummarna????????????????????????????????????????

• Isaake

Hej alla ivfare

Den 13:e började jag med sprutorna och i tisdags så plockade det ut 7 blåsor som innehöll 7 ägg. 1 bar omoget och 6 befruktades, dagen efter såg man att 3 hade lyckats. Dag 2 hade 2 gått vidare och igår fredag den 28 sattes ett embryo in av toppkvalite!

Så nu ruvar jag och hoppas på ett plus, testdag 15/2

Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg