Nordic IVF Center Göterborg
Jag är gravid :D
Jag är gravid :D
Inget plus imorse. V4+5 idag. Kan det vara för tidigt?
Och där kom mensen...
Lika bra att ladda för ett nytt ivf försök i april.
Jag känner mig så tom på energi. Jag orkar snart inte mer :( för varje dag som går utan något plus så blir jag bara deppigare och deppigare. Kan inte riktigt sätta ord på det heller.
Hoppas ni andra mår bra och att ni lyckas med plus. Kram på er starka kvinnor!
4/4 startar vi antagligen med behandling 2. Lyckats gå ner 7kg sedan sist. Hoppas på positiv effekt!
Hur går det för er andra? :)
Håller alla tummar jag har Lotten!
Ja, Gina, vi var där i måndags och fick se en liten böna med pickande hjärta! Så mysigt! Är i vecka 9 nu.
Lotten: Hoppas att det blir er tur denna gång! Grattis till viktnedgång - snyggt jobbat!! Vad skönt att du håller andan uppe! Det är ljusare och soligare nu, kanske lite lättare att tänka på annat så långt det går nu inför nästa försök. Är det FET eller full IVF?
Pipam: Grattis till plusset! Nu har ni säkert haft VUL vid det här laget? Hur gick det?
Neg. Test nu imorse. Inväntar mensen så vi kan köra igång.
Vad gör vi för fel? Om se inte hittar något "fel" på oss varför kan vi då inte lyckas få ett plus på egen hand?! Blir galen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Känns som jag är på vägen in i en fet betongvägg snart!! Har någon här gått i samtal? Givande?
En fråga.
Måste man starta behandlingen när man fortfarande blöder?
Denna månad har min mens betett sig väldigt konstigt. Startade igår. Men har inte fått någon direkt blödning. Blödde lite mer i morse men sen avtog det igen så verkar sluta redan nu. Kliniken vill att jag startar på torsdag. Rädd att blödningen är borta redan imorgon.