Nordic IVF Center Göterborg
Hej hoppar in lite här med hoppas det är ok.
Ska upp i januari för första äggutag. Spännande men livrädd på samma gång. Hoppas de går bra för er andra?
Lycka till med plocket.
Väntar på testdag som är 24/12.
Hej hoppar in lite här med hoppas det är ok.
Ska upp i januari för första äggutag. Spännande men livrädd på samma gång. Hoppas de går bra för er andra?
Har testat både igår och idag. Tycker mig se en skugga men det gjorde jag en annan månad också med detta testet och då vad det ingenting. Är billiga från testlagret. En vän som fick svagt svagt pluss förra graviditeten och sedan blev starkt var helt övertygad om att det var ett pluss förra gången men det var det inte :( får köpa andra på Apoteket tror jag.
Jag har gjort en trippelkur med pergotime och börjar med IVF nu på nästa cykel. (Om jag inte är gravid då men det tror jag verkligen inte)!
Men jag hade BIM igår.
Håller tummarna stenhårt för dig lotten :)
Testet jag tog nu på kvällen var starkare än på morgonen men fortfarande svagt. Behöver dock inte anstränga mig att se det och det syns i alla typer av ljus...
Undra om jag fan har plussat!!
Får vänta till morgonen med att se vad som hänt över natten!
Testet jag tog nu på kvällen var starkare än på morgonen men fortfarande svagt. Behöver dock inte anstränga mig att se det och det syns i alla typer av ljus...
Undra om jag fan har plussat!!
Får vänta till morgonen med att se vad som hänt över natten!
Inga Stickor kvar... Och CB visar så svagt så det kan vara inbillning. Vågar inte hoppas :(
Har du testat än eller håller du dig till testdagen?
Det där ser ju väldigt positivt ut!!
Håller tummarna :)
Vi kunde inte hålla oss! Ett digitalt test är nu gjort och visar att jag är gravid!! :)
Tänk va tidigt symptomen kan märkas av.
Grattis grattis grattis Lotten!!!!!!!!
Vilken härlig julklapp <3
Jag är inte gravid... Tog blodprov på morgonen.
Nu kom mensen också.
Så då blir det IVF nästa cykelstart.