Är det bra eller dålig med One night stand
Anonym (moral) skrev 2015-10-08 09:10:48 följande:
Du använder ett passande namn för att beskriva hur låg du är."hen" är inget ord som man använder, bara feminister och idioter.
Du kallar dig för slampa vilket gör att du är medveten om att män använder dig som en spermahink.
Ja du kan svara till mig, det är jag som skrev under signaturen Slampan Anna. Det händer nämligen att jag ibland, liksom du, skriver anonymt i vissa trådar men aldrig att jag gör det för att våga hoppa på folk, gå till personangrepp eller för att skriva saker till andra jag inte skulle kunna stå för ansikte mot ansikte.
Jag kallar mig gärna slampa då en slampa för mig är en sexuellt frigjord person som av lust och glädje tar för sig sexuellt med olika partners utan att låta sig hindras av trista och förtryckande normer som begränsar människors (i synnerhet kvinnors) frihet och sexualitet.
Nej, jag ligger inte med någon som jämför mig vid en hink. Det låter inte särskilt attraktivt.
Hen är förövrigt visst en ord som används. Av mig och många fler. Gjorde mitt val av pronomen inlägget svårläst?