Zamira skrev 2015-06-04 15:03:54 följande:
Måste ha andras tankar känner jag. Är idag på rd14 efter ett 4-celligt 2-dagars, har td på lördag egentligen men har ju dåligt tålamod så har tyvärr tjuvtestat även om man inte ska det..
Tog ett test i måndags, tyckte det var ett svagt svagt streck (sambon såg det också), fick lite hopp och kände mig glad. Tisdag började jag få brunt, men tänkte ändå positivt att så kan det vara. Brunt igår också, som ökade lite grann samt blev rödare, ont i magen/illamående, men tog test då också, fick ett starkare men fortfarande väldigt svagt test och kände mig ändå lite hoppfull trots de ökande blödningarna. Idag blöder jag rött, och fortfarande illamående och ont i magen, men trots detta tog jag ett digitalt för 15 minuter sen för att se, och förväntade mig "Ej gravid", men till min förvåning så stod där "Gravid 1-2" :)
Vågar inte känna mig helt glad, men det känns ändå bra att faktiskt kunna få positivt svar, efter att ha försökt i snart 6 år utan ett enda plus!!
Så är det någon som haft såhär, men som det ändå gått vägen för?
Grattis till plussandet!!! Måste vara en otrolig känsla efter ett sånt kämpande.
Igår kväll gjorde jag upptäckten när jag tog min kvälls lutinus att jag hade en liten rosa blödning.. trodde då att nu kommer mensen, tappade hoppade då jag fick lite ont i magen dessutom. Men imorse var det dags att ta gravtestet - som visade + ???? Men jag har fortfarande den där lilla blödningen inuti mig, vad kan det bero på?! Ska höra med dom på måndag när dom ringer och ska kolla läget..
häromdan KAN jag ha missat att ta en Lutinus mitt på dagen ....Jag har verkligen inget minne av om jag har tagit den eller inte ???? Kan det vara det som gör att man har en blödning?
Känner mig inte helt säker förrän jag har gjort UL för att se så det ser bra utdär inne...