Mytime skrev 2015-05-10 09:39:01 följande:
Förhoppningsvis på onsdag.
Skapligt orolig inför detta!
Verkar inte heller som man får ta nå starkare smärtstillande efter plock vilket ja inte heller kan förstå. När ägget ska tillbaka o lite innan så att medicinerna hinner gå ut kroppen kan ja köpa rakt av men de e ju några dagar där emellan!?
Första 1-2dagarna efter plock borde ju funka me morfin (oxynorm som går ur kroppen på 6h tex)?
Min kropp har inte samarbetat me mig tidigare så me min tur blire väl äggplock om flera veckor ist...! Spray fyra veckor istället för två dessutom... *frustrerad*
Vilken landsting tillhör du?
Jag förstår, var bara försiktig med att ta värktabletter som inte är gravid vänliga, kan vara så enkla tabletter som Ipren tom, står ju man ey ska ta om man är/vill bli gravid, det är ju det som är det jobbiga, hade världens mensvärk under nedregleringen det var hemskt grät i sängen kunde inte ta något annat än paracetamol och stå ut.
Jag gör ICSI i egypten, här gör de lite annorlunda nedregleringen är i form av sprutor så förställ dig att spruta i en hel månad hemskt, men börjar bli van. Tog blod prov igår fick Börja med hormonerna igår sen har ja tid för kontroll/blod prov på onsdag igen, allt går så segt. Oroa dig inte allt kommer gå super försök se målet framför dig och hur allt detta är värt det när man får en liten:)