Ia84 skrev 2015-05-24 23:36:40 följande:
Hej! Vad lika det är på oss, 31 år i år o har pco. Äggplock i fredags o insättning på onsdag av en blasto. Är också grymt nervös, vill bara att det ska ta sig. Hur har du mått efter äggplocket? Tyckte inte ingreppet var alls farligt o mådde rätt bra i fredags men igår och idag har jag har riktigt ont. Jag är ordinerad vila nu och får inte gå till jobbet imon. Hoppas det snart blir bättre så de inte skjuter upp insättningen.
Hej,
Vad irriterande, jag skrev nyss till dig genom att citera ditt inlägg men det verkar som att det inte registrerade mitt svar. Suck. Vad spännande i alla fall att du och jag är så pass lika! :) Vart bor du någonstans? Vad anser du om blastocystodling? Jag vacklar från dag till dag, men oftast är jag glad att vi kunde göra det och därmed ta del av det mätinstrument som det ändå är, i alla fall enligt min läkare. Gjorde ni mikroinjektion tro (ICSI)? Det gjorde vi då mannens spermier var för få. Hur många ägg fick du ut som var omogna respektive mogna? Jag fick ut 7 ägg, 5 av dem mogna och alla 5 blev befruktade. Nu får vi vänta och se hur många som klarar blastocystodlingen.... hoppas på minst 2 i alla fall.