Zamira skrev 2015-07-23 17:02:35 följande:
Ja, och det är så jag tror att det blir för mig också, att man känner sig lite mer varm i kläderna, och då automatiskt känner sig mer lugn över det hela.
Ja, tycker jag läser flera som haft td runt 10 dagar efter återföring, jag hade ju 16 dagar vid min ET!
Jag hade liknande, började blöda 4 dagar innan td, men missfallet skedde nog inte förrän drygt 1.5 vecka efteråt, för mitt beta-hCg steg (var och tog fler blodprover) och hade hellre önskat att det hade visat negativt, för då hade det inte känts lika frustrerande som det gör nu, men jag får vara glad över att jag åtminstone kan få positivt på test, har aldrig haft det innan så.
Ja precis hoppas på det bästa för oss båda. ja asså min td är 3 aug och det är precis två veckor så var det sist oxå men fick pluss redan på ruvar dag 5, hade höga hormoner.
Ja eller hur man blir frustrerad på så tidigt missfall då am tänker hade varit bättre med negativt Samtidgt som man känner sig lite okej med att man för en gångs skull fick ett pluss lite bitter sweet. Hoppas det vill stanna för oss båda denna gång. När e det planerat att du ska göra fet ?