Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

aldrig haft missfall,tester visar positivt men syns inget på ultraljudet.

När testade du plus då? BIM +19 är ju helt omöjligt v.4-5. V.4 är t.o.m före BIM.  Testade du plus för länge sen är det nåt som inte stämmer,men det kan vara bara att det ännu inte syns på VUL. Bäst är ju att göra ett nytt VUL om 1-2 veckor igen.

• Jag är bara jag

Eftersom du egentligen inte har koll på när äl var så stämmer nog VUL:et. Svagt plus ditt BIM +9 kan ju lika gärna varit BIM-1 el.2! Glad Man kan inte räkna från senaste mens när man har oregelbunden mens-det borde verkligen en b.m veta! Då får man antingen utgå från äl om man hade koll på det eller göra VUL för mer exakt besked.

• Jag är bara jag

Äl infaller alltid ca 14 dar före nästa mens,men däremot kan äl infalla vilken dag som helst efter förra mensen-och speciellt vid oregelbunden mens! Så i ditt fall kan man inte räkna från senaste mens. Det kan bara de med helt regelbunden mens göra.

• Jag är bara jag

Äl 16/3 skulle innebära v.6+5 så det stämmer inte med VUL heller. Gravid är du dock och med sen äl stämmer både VUL och gravtest. Glad

• Jag är bara jag
    maaal1n skrev 2015-04-21 12:01:58 följande:
    Hcg hade stigit från 950 till 3000, såg ut som en normal graviditet, så nu håller jag tummarna.. Är möjligtvis i vecka 5 enligt läkaren.
    Grattis!  Glad Jag är också gravid,helt i chock! Hade långt över 9000 i hcg v.5+0.
  • Jag är bara jag
    maaal1n skrev 2015-04-22 17:43:12 följande:
    Gratulerar! ????
    En annan läkare ringde idag igen och sa att jag borde boka en tid för vul igen då de möjligtvis inte är en vanlig graviditet ändå (två som kommer med olika besked..) blev helt låg igen, det syntes ju endast en förtjockad slemhinna på mitt vul i torsdags.. Hur kommer det sig att du mätte ditt hcg? Har du gjort vul? Jag behöver lite positivitet.. :)
    Jag tog hcg-blodprov eftersom jag gjort ÄD. Tyvärr blöder jag nu så jag vet inte alls...
  • Jag är bara jag
    maaal1n skrev 2015-04-23 09:10:26 följande:
    Okej.
    Åh..men det behöver ju absolut inte betyda något negativt! En liten blödning kan vara fullt normalt! Går man in i fler trådar här så står det bara negativt, och man får en jäkla massa otrevliga svar, har det avtagit eller blöder du fortfarande? Jag håller tummarna för dig ändå och mig själv! Jag blir inte klok på detta gravid inte gravid,kanske blablabla... :(
    Blödit rejält stundtals,men inget ont alls vilket mer tyder på en förlorad tvilling än regerätt m.f. "Bara" vänta och se... VUL på torsdag.

Vi får hålla tummen för varann!
Svar på tråden aldrig haft missfall,tester visar positivt men syns inget på ultraljudet.