BF i december 2015 i Göteborg
Hej, kul med Gbg-folk..:) Jag är i v5+6 m vårt första barn, jag är 33 år... Jag har haft ett missfall tidigare och har väl inte helt tagit in detta. Jag ska på ett tidigt vul i nästa vecka och hoppas att det går bra:)
Hej, kul med Gbg-folk..:) Jag är i v5+6 m vårt första barn, jag är 33 år... Jag har haft ett missfall tidigare och har väl inte helt tagit in detta. Jag ska på ett tidigt vul i nästa vecka och hoppas att det går bra:)
Hej. 32 år, gravid 7+1, första barnet. Gjorde vul idag öga oro och negativt gravtest. Allt såg bra ut. Längtar till det tidiga UL jag ska på 11/5 (kommer då vara 8+6).
Hej alla :) hur mår ni ? Kul att fler kommit hit !!
Hej hej!
Jag är 31 och bor i Linne. Jag är i v 8 och väntar vårt första barn i december. Jag hade tyckt att det vore så kul att få följas åt med liknande :)
Jag är i v 6+6 med vårt första... Jag har haft MF innan och ska på tidigt UL imorgon bitti. Börjar bli lite nervös alltså..
Hej alla ! Hur mår ni ? Hur kommer det sug att så många gör sån här vul ?? :)
Var på mitt fösta inskrivningssamtal i måndags, börjar kännas så verkligt nu! Helt sjukt egentligen... Men jag vågar lixom inte vara superglad än, så mkt som kan gå fel känns det som...
BM tyckte att jag visst skulle vara glad, om det sedan inte går bra så får jag väl bli ledsen sen.... Köper hennes argument naturligtvis, men kan lixom ändå inte förmå mig själv att släppa på lyckoruset. Ngn som känner igen sig?
Jag var på inskrivning i fredags och fick ett tidigt ul eftersom jag vart så orolig då jag mår jättebra. Vi fick se vår lilla jordgubbe! ???? så roligt! Är det någon av er som skall göra KUB-test?