• fiapia01

BF i december 2015 i Göteborg

Hej, kul med Gbg-folk..:) Jag är i v5+6 m vårt första barn, jag är 33 år... Jag har haft ett missfall tidigare och har väl inte helt tagit in detta. Jag ska på ett tidigt vul i nästa vecka och hoppas att det går bra:)

• fiapia01
    Aurora82 skrev 2015-04-29 21:58:23 följande:

Hej. 32 år, gravid 7+1, första barnet. Gjorde vul idag öga oro och negativt gravtest. Allt såg bra ut. Längtar till det tidiga UL jag ska på 11/5 (kommer då vara 8+6).

Kul att det gick bra med med VUL, kunde ni se hjärtat och allt?
  • fiapia01
    Jessi76 skrev 2015-04-30 21:22:28 följande:

Hej alla :) hur mår ni ? Kul att fler kommit hit !!

Jag mår väldigt bra faktiskt, nästan så att jag blir lite orolig. Mår lite, lite illa och lite ömma bröst, lite växtvärk annars inget. Nästan så jag önskar lite mer symtom.. Ska göra VUL nästa v pga tidiga blödningar och tidigare MF, vi för se hur det går :)
  • fiapia01
    Enilorac skrev 2015-05-04 09:01:55 följande:

Hej hej!

Jag är 31 och bor i Linne. Jag är i v 8 och väntar vårt första barn i december. Jag hade tyckt att det vore så kul att få följas åt med liknande :)

Kul och grattis till plusset:) Hur mår du annars?
  • fiapia01

Jag är i v 6+6 med vårt första... Jag har haft MF innan och ska på tidigt UL imorgon bitti. Börjar bli lite nervös alltså..

• fiapia01
    Aurora82 skrev 2015-05-04 17:15:52 följande:
    Ja dr pekade p ngt som flimrade i den lilla bollen som var fostret och det flimrande var hjärtat sa han. Ska på tidigt ul om en vecka (utanpå magen) hoppas se tydligare då :)
    Det va nästan precis så för oss idag.. Ett flimmer:) Vi ska dit igen om 2v, det va tydligen väldigt tidigt fortfarande v6+3 gissade gyn på vilket stämmer ganska bra tror jag...

Vilken BM ska ni gå till? Har ni skrivit in er än?
  • fiapia01
    Jessi76 skrev 2015-05-05 18:48:06 följande:

Hej alla ! Hur mår ni ? Hur kommer det sug att så många gör sån här vul ?? :)

För min del så är sett pga tidigare MF och lite n blödning i början av graviditeten:) Börjat må rätt illa stundtals. Hur mår du?
  • fiapia01

Var på mitt fösta inskrivningssamtal i måndags, börjar kännas så verkligt nu! GladHelt sjukt egentligen... Men jag vågar lixom inte vara superglad än, så mkt som kan gå fel känns det som...

BM tyckte att jag visst skulle vara glad, om det sedan inte går bra så får jag väl bli ledsen sen.... Köper hennes argument naturligtvis, men kan lixom ändå inte förmå mig själv att släppa på lyckoruset. Ngn som känner igen sig?

• fiapia01
    aliche skrev 2015-05-25 10:27:15 följande:

Jag var på inskrivning i fredags och fick ett tidigt ul eftersom jag vart så orolig då jag mår jättebra. Vi fick se vår lilla jordgubbe! ???? så roligt! Är det någon av er som skall göra KUB-test?

Jag ska också göra KUB, blodprov på fredag sedan ganska långt till själva ultraljudet, ska se med BM om man inte kan tidigarelägga det..

Vi va på tidigt VUL i fredags och fick så se vår lilla jordgubbe, så konstigt och verkligt. Nu har vi berättat för våra närmsta vänner och för föräldrarna. Har ni berättat för många än?
Svar på tråden BF i december 2015 i Göteborg