• Aurora82

BF i december 2015 i Göteborg

Hej. 32 år, gravid 7+1, första barnet. Gjorde vul idag öga oro och negativt gravtest. Allt såg bra ut. Längtar till det tidiga UL jag ska på 11/5 (kommer då vara 8+6).

• Aurora82
    fiapia01 skrev 2015-04-30 12:15:01 följande:

Kul att det gick bra med med VUL, kunde ni se hjärtat och allt?

Ja dr pekade p ngt som flimrade i den lilla bollen som var fostret och det flimrande var hjärtat sa han. Ska på tidigt ul om en vecka (utanpå magen) hoppas se tydligare då :)
  • Aurora82
    fiapia01 skrev 2015-05-05 17:35:25 följande:

Det va nästan precis så för oss idag.. Ett flimmer:) Vi ska dit igen om 2v, det va tydligen väldigt tidigt fortfarande v6+3 gissade gyn på vilket stämmer ganska bra tror jag...

Vilken BM ska ni gå till? Har ni skrivit in er än?

Ska på inskrivning den 20/5. Går privat hos barn norske gruppen :)
  • Aurora82
    Jessi76 skrev 2015-05-05 18:48:06 följande:

Hej alla ! Hur mår ni ? Hur kommer det sug att så många gör sån här vul ?? :)

Haft en cysta i äggstocken jag ville kolla samt oro för att ngt var fel då gravtest slutade visa positivt
  • Aurora82
    aliche skrev 2015-05-25 10:27:15 följande:

Jag var på inskrivning i fredags och fick ett tidigt ul eftersom jag vart så orolig då jag mår jättebra. Vi fick se vår lilla jordgubbe! ???? så roligt! Är det någon av er som skall göra KUB-test?

Jag ska göra kub. Lämnade blodprov vid inskrivningen i onsdags. Ska göra ultraljudet på onsdag nästa v. Hoppas hoppas hoppas allt är OK!
Svar på tråden BF i december 2015 i Göteborg